atom

Mondatokban

2010.08.08. 11:00 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
Mondatokban Tovább

Tévében: Az m1-et nézve a sarokban feltűnt, hogy "úszó eb" - ugye már ismertek annyira, hogy kitaláljátok: a szövegről elsőre egy uszó kutya jelent meg gondolataimban...

Blogon: "áruld már el, hogy került oda a két utolsó címke? :D" - kérdi Bonyi, én pedig elgondolkodom, hogy vajon miért írtam oda. Az okra nem emlékszem, biztos valami reflexszerű beidegződés...

Plázában: Csókolom! Abban az újságban van moziműsor? - szegezi nekem a kérdést egy 13 év körüli lány. Mondanom sem kell, hogy nem azon akadtam fent, hogy egy Szombathelyi Est láttán azt kérdik van-e benne moziműsor...

Parkolóban: Bonyi nézd! Azt nézd! Oda nézz! - magyarázok izgatottan, amikor este, valamikor negyed tíz után egy fényes dolog húzott át az égen Fehérváron. Valószínűleg a Perseidákhoz van köze. Egy városi, felhős, fényszennyezett égbolton kb. 3-4 másodpercig látszott, átvilágított a felhőkön is, majd darabokra hullott, eltűnt. Bonyi is látta, én meg elképzeltem, hogy tiszta időben milyen lehetett, hiszen már ez is nagyon látványos volt. Aztán láttam egy kisebbet, szintén a felhőkön át, tiszta eget és csillagbámulást akarok, rápörögtem a témára, ez van:P

Hajnalban: Azt álmodtam, hogy a régi kollégiumomban lakom, ahol csak egy zuhanyzó volt, egy zuhanytálcával. Emiatt megszabott ideje volt mindenkinek a zuhanyzásra, egyféle ritus volt. Készülödtem, zenéket válogattam, vittem a kismagnót, törölköző a nyakamban, s amikor beléptem a párás helységbe, rögtön felébredtem. Ez hajnali négykor volt, viszont annyira rákészültem a zuhanyzásra, hogy felkeltem, vettem egy forró zuhanyt, majd visszafeküdtem aludni:)

Reggel: Általában megiszom egy kávét reggel, ami mellé egy cigit is elszívok, a lakásban csak a wc-ben cigizem, így amikor nincs kedvem rögtön felöltözni, ahelyett, hogy kimennék, a mellékhelyiségben ácsorogva indítom a napot. Így volt ez a héten is, amikor észrevettem, hogy a mosógép tetején ott van egy laposelem, amit előző nap vettem a távirányítóba. A konyhapulton ott volt a csomagolás, éjjel kibontottam és bevittem. Vajon mit akartam vele? Remélem nem bevenni akartam fejfájásra:P

Úton: Mekkora körforgalom?! - jelzem csodálkozva a nagy táblát nézve, mire Bonyi: Hülye:) Az a székesfehérvári elkerülő. - hát ööö.. ..tudtam ám!:P

Parton és repnapon: Prrrroooooom-reccs-rotty... - halljuk ezt kétszer is Bonyival. Először balcsin, egy idősebb házaspár ült a padon és valamelyikük akkorát rottyantott, hogy az egész part zengett tőle. Ha arra jár egy hajó biztos visszadudált volna. A másik a repnapon volt, ahol még a vadászgépek hangja sem nyomta el az 50-es faszi tomporából kidurranó hangot. Talán még a szélzsák is meglebbent. - érdekes, hogy egyes embereket ennyire nem zavar fingás közben a nagy nyilvánosság.

 

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr302196356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.08.08. 13:25:33

úszó eb :D csókolom :D Zuhany :D oké.. hát ez most.. very impressive :D

ditlzon 2010.08.08. 20:31:38

naja, a csókolomot el kell fogadni, de megszokni...azt nem lehet! viszont ha 19nek néznek, az már sokkal jobb! :-)
a repülőnapot irigylem, biztos nagyon frankó lehetett! ma nekem csak a schwechatra beszálló gépek látványa jutott.

Atom · http://atom.blog.hu 2010.08.09. 12:00:14

@ditlzon: Jee! Reggel gondoltam rá, hogy megkeresem a neten, mert valaki biztos észlelte. Tuti ez volt az, még az idő is passzol:) Köszi!

-Ani- 2010.08.09. 12:57:12

Szerintem a padon ülő pukkantós is nagyothalló volt mint a viccben: Egy idős házaspár istentiszteleten vesz részt. Úgy a felénél az asszony odahajol a férjéhez és így szól: - Az imént egy csendeset szellentettem, mit gondolsz, mit tegyek? A férj válasza: - Cseréld ki az elemeket a hallókészülékedben... :)
süti beállítások módosítása