atom

*megjegyzés* - na ez így nem jó

2010.07.27. 11:24 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
*megjegyzés* - na ez így nem jó Tovább

Az utóbbi napokban/héten nem minden alkalommal írtam meg a blogom előző este, így sokszor nem csak pár órát, de volt úgy, hogy fél/egész napot csúszott a bejegyzésem. Ma sincs ez másképp, azt hittem reggel lesz időm, de ha nem akarok összecsapott krix-kraxot, akkor csak este lenne ebből is valami. Szóval ma inkább délután leülök és megírom a holnapit, mert túl sűrű és hirtelen az élet ahhoz, hogy úgy legyen, ahogy akarom:P

Amúgy tegnap este, miközben bealudtam a hétvégi fotóim leválogatása közben elgondolkodtam azon, hogy vajon jó dolog volt-e betenni a facebook tetszik gombot ide alulra. Ezzel nem azt jelzem, hogy elég arra rákattintani és nem is kell a komment? Ugye nem ezt sugallja? Sokkal jobban szeretem olvasni a ti meglátásaitokat, hozzászólásaikat, stb...

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr532179527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.07.27. 11:54:58

nem, nem azt jelenti. hagyd csak ott azt a gombot, nem veszítesz vele semmit. mint ahogy a bejegyzések hiánya nem jelenti azt h eltűntél, a kommentek hiánya sem jelenti azt h eltűntünk :)

Törzsvendég:-) 2010.07.27. 14:13:38

@Angyalod: Bizony ám,én is olvasom rendszeresen.:-)

ditlzon 2010.07.27. 15:32:33

@Atom: @Törzsvendég:-): lájkgomb idevagyoda, hűs v. dögmeleg, a kommentelők itt vannak |-)

tüncite 2010.07.27. 21:51:07

most olyan stílszerű lenne rákattintani... :P de "csakarértsem"
süti beállítások módosítása