atom

Quimby, Anima, Ocho Macho - Alterába fesztivál Körmenden

2010.07.26. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 9 komment komment
Quimby, Anima, Ocho Macho - Alterába fesztivál Körmenden Tovább

Csütörtök délután kíváncsian indultunk el az Alterába Fesztiválra Körmendre, hiszen először jelentkezett e rendezvény a hazai fesztiválvilágban, de baráti jegyáraival (2500Ft napijegy, háromnapos bérlet 3500Ft) valószínűleg népszerű lett.

Vajon sokan lesznek? Milyen lesz a hely? A hangosítás? A világítás? A hangulat? Mennyi szúnyog lesz, milyen áron mérik majd a sört és ehhez hasonló kérdések tömkelegével mentem le, a válaszokat meg is kaptuk az első napon.

Az első nap programjába többek közt a Quimby, az Anima Sound System és az Ocho Macho zenekarok kerültek be, ők a húzónevek. De volt egy kis karaoke, Frank, Elvis imitátor és Kovbojok is a palettán.

Az Ocho Macho karibi hangulata szokás szerint hatott a tömegre, hatalmas tömeg ugrálta végig a már jól ismert számokat. Megtelt a sátor, örjöngött a nép, minden úgy volt, ahogy lenni szokott, csupán annyi különbséggel, hogy sátras buli lévén az izzadság kicsit kicsapódott a ponyván:P


A Quimby is hozta azt amit kell, letett az asztalra egy jó koncertet, nagy tömeg, éneklő emberek, stb. S még a technikai problémát is jól kezelték. Amikor Kiss Tibi erősítője bedöglött, elkérték az Ocho Macho-ékét, s amíg átszerelés ment, addig egy olyan dalt adtak elő, amihez az nem kellett.


A koncert végén az én lábamból is előjött a boogie, a Halleluja (kedvenc számom) rendesen megtáncoltatott:)

A Quimby után még megvártuk Bonyival az Animát, ami most az egyszer jól megvilágított volt fotózás szempontjából (általában látványos a megvilágítás, csak kicsit kevés a fény). Szóval Anima megvolt jó fényekkel, ugra-bugra Fannival, miegymás. Éjjel értünk haza valamikor.

Részletek:
Egy amolyan kicsi fesztivál volt ez, egy nagyszínpad (sátorban) s mellette egy kicsi, egyszerre sosem volt műsormindkettőn, a sör 320Ft, a lángos 300-350Ft (ha jól emlékszem), miegymás. Emberből viszont nem volt hiány, legalábbis az Ocho Macho és a Quimby alatt biztos nem. Majd meglátjuk, hogy hova növi ki magát ez a megmozdulás...

Tovább a poszthoz
9 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr632168866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.07.27. 14:08:46

De szeretnék már egy Quimby koncertre egyszer eljutni,sajnos a VOLT-on lecsúsztam róla,vsgyis csak a szombati napra volt jegyem (azok a piszkos anyagiak).Imádom Kiss Tibit (valamilyen szinten péladképnek tekintem,képes volt talpra állni,bírom csudára),meg az egész Quimbyt.Kicsit lehúzó néhol, (bár én hajlamos vagyok a melankóliára:-),talán azért szeretem a Portishead-t
www.youtube.com/watch?v=Vg1jyL3cr60

is,de azért lehet filózni a zenéjükön vagyis a mondanivalókon,az érzéseket tökéletesen áttudják adni.

Törzsvendég:-) 2010.07.27. 14:09:42

Mellesleg ezen a számon (Roads) a libabőr minimum előjön.

Törzsvendég:-) 2010.07.27. 14:18:02

www.youtube.com/watch?v=gEQNAZGoZrw&NR=1
A Portishead mikor jön legközelebb?:-)Amúgy nem vagyok depressziós,csak néha kell ilyen is.

Olya 2010.07.27. 22:23:57

Huhhh...Mekkora volt...Rég buliztam ilyen jót!!! :D Ildi is bírja a melót rendesen!!!;) ÉS TE IS TÁNCOLTÁL!!!:D:D Láttam!!!:D:D

Atom · http://atom.blog.hu 2010.07.27. 23:18:02

@Törzsvendég:-): Érdekes bevonulás lenne az oltárhoz:P Körmenden is játszották, az egyik legnagyobb számuk...

Törzsvendég:-) 2010.07.28. 06:29:40

@Atom: Kevés esély van rá,hogy ki is vitelezzem,ábrándozni meg lehet.:-)Mit nekem nász induló:-)
UI:Temetés zenén is filóztam már...hehe

Lagzira van még egy kedvencem:
www.youtube.com/watch?v=phYWLOotC7M

:-)

ditlzon 2010.07.28. 10:32:42

hűű, nem is tudom, melyik quimby számot emelném ki...ált. végigugrálom az egész koncertet, nem nagyon törődve az előttem/mögöttem állókkal :-D
nekem egy quimby koncert tudatmódosító, drogok és alkohol nélkül, és hát a ritmusszekció az abszolút kedvenc :-)
süti beállítások módosítása