atom

A mesebeli mechanikák világában

2010.07.17. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
A mesebeli mechanikák világában Tovább

Elképzelem a világot, amelyben úgy működnek a gépek, mint abban a kólás reklámban. A szerkezetben apró kis lények, illetve emberkék dolgoznak különféle varázslatos, mesebéli mechanikákkal. Ebben a világban a kávéautomatát kinyitó feltöltőember nem csak poharak tenne be s porokat szórna a tartályokba, hanem beszélgetne is kicsit a bent lakó figurákkal

Egy ilyesmi videót találtam a minap, amit majdnem lelőttem az első mondatommal - hogy milyen szerkezet belsejét mutatja be - de rájöttem, hogy inkább ti is gondolkodjatok a képsorokat látva, hogy vajon mi is történik ebben a kis világban. Nekem nem esett le, hogy mi is ez a szerkezet, még kellett volna egy-két perc, hogy rájöjjek:P

Na, ki tudta elsőre? (Úgy, hogy nem hozta összefüggésbe a címmel)

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr182156517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.07.17. 09:30:50

Nem néztem még meg.Tipp:diavetítő?:-)

Törzsvendég:-) 2010.07.17. 09:33:16

Hát nem nyert hangszórót.:-)

bnyhdz 2010.07.17. 19:10:55

@Törzsvendég:-): Kár, hogy lelőtted, bár azért így is nagyon tetszik. :)
süti beállítások módosítása