atom

Mondatokban

2010.07.04. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Mondatokban Tovább

Tévében: Hetek óta megy egy reklám a tévében. Egy fekete férfi táncol egy fekete nővel és Puma ruháik lefröccsenek róluk. Nah, e reklám elején kiírták, hogy Usain Bolt, majd később hozzátették For Puma (a Pumával). Ez így idáig rendben, de egyre jobban érdekelt, hogy vajon milyen bolt az az Usain. Mit árulnak ott, vagy mi is az, mert a reklámból nem derült ki. Egyre többször látva, egyre jobban figyeltem, hátha rájövök mi is az az Usain, ha már külön boltban árulják, majd idegesíteni kezdett, hogy miért nem feliratozzák az olyan embereknek, mint én, aki nincs tisztában az egésszel. Egyik este aztán nem bírtam tovább, beírtam google-be, s már örültem is, mert láttam, hogy van ilyen keresett szópár. Pillanatok alatt megvilágosodtam, miután megtudtam, hogy Usain Bolt egy jamaicai sportoló neve és nem holmi közért. Ez van, ha az ember nem jártas a sportban:P

Dohányzóban: épp elmélkedtünk a horoszkópról meg a csillagjegyekről a kollégákkal, mi mihez passzol, személyiségjegyek stb. Bonyival úgy álltunk a témához, hogy a nő az nő, majd megismerjük, s ennyi, nem kell bonyolítani mindenféle aszcendensekkel és hasonlókkal. Aztán szóba jöttek az ismerősök, mire Bonyi: "Az én exem bak, áprilisban született." - erre felmorajlottunk, hiszen a csajok tudták, hogy a bak az nem áprilisi, nekem meg a bátyám e csillagjegyet viseli, s igencsak decemberben született - erre Bonyi: "Hm! Á, akkor kos. Azt tudtam, hogy valami emlős állat." - nem akartuk továbbgondolni az észjárását:P

Szerkesztőségben: "Napi Bonyi!" - mondom valami fárasztó szóviccre. Orsi meg is jegyzi, hogy lehetne ilyet csinálni facebook-ra. Szerintem is. Csak át kell írni a napi favicc-et:P

Kisboltban: Hosszú sor kígyózott reggel a pénztárnál, szinte az egész kisbolton végigért. A pénztárosnő serényen pittyentette a reggeli kiflit, kakaót. Hátul, a hentespultnál senki sem állt, csupán az eladónő rendezgette a felvágottakat, majd hirtelen előreszaladt és így szólt a pénztároshoz: Hú! Mennyien állnak a te sorodban. Biztos azért, mert nem korpás a hajad! - mondta úgy, mint abban a samponreklámban. Az eladók nevettek, a vevők mosolyogtak, jó kedvűen indultak munkába.

Számomra e legutóbbi volt a hét kedvenc szituációja...

Szerkesztőségben: Ülünk péntek délután, mindenki pötyög, szól a rádió. Az egyik pillanatban nekiállt recsegni a zene, pár másodperc után ránéztem szigorúan a rádióra, s velem egy időben két méterrel arrébbról Orsi is, hasonló szigorú tekintettel. A rádió vétele másodperceken belül kitisztult. Ennyi. Csak elég fenyegetően kell nézni és kész...

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr842122141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olya 2010.07.04. 10:45:19

Az eladónő tényleg nagyon jó fej volt! Kellett az a beszólás reggelre! :)A rádiós történethez pedig annyit, hogy szerintem ő helyettesítette Bonyinkat, amíg távol volt...Kellett neki egy kis fenyítés....:D:

ditlzon 2010.07.04. 13:20:02

Napi Bonyi támogatva |-)

bnyhdz 2010.07.04. 13:35:19

bazzz, Usain Bolt a világ leggyorsabb embere, az első, aki 9,6 alatt futotta a száz métert! :D

-Ani- 2010.07.06. 11:24:44

Ezt a szigorú nézést én is kipróbálom. Vajon működik a net-nél is? :)
süti beállítások módosítása