atom

Egy CD-t kérnék jól átsütve krumplival! - ehető CD, egy újabb érdekes édesség

2010.06.10. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
Egy CD-t kérnék jól átsütve krumplival! - ehető CD, egy újabb érdekes édesség Tovább

Már rég vettem hülye édességeket, pedig régebben ugrottam az ilyen fantasztikumokra, mint például a Győzikés szőlőcukor, a tubusos mogyorókrém, a Haver szelet, a Trik Trak (török Kit Kat) vagy a Spidero. A minap a trafikban viszont nem tudtam ellenállni, a rágógumik mellett egy CD-tartó hengerben sorakozott sok-sok lapka, tetején a felirat: Ehető CD - 30 Ft.- Rögtön kértem egyet, hiszen ennyiért még a hülyének is megéri.

Az ehető CD, helyesebben CD alakú ehető édesség nem tudom, hogy miből készült. Mérete megegyezik egy normál korongéval, lényeges különbség van a vastagságát és az ízét illetően. Valami ostyaszerű anyaghoz hasonlítanám, de nem lennék meglepődve, hogy ha valami E-betűkkel fűszerezett gumiabrákumos puffasztott kukorica-cucc lenne egy csipetnyi aromával.

Hogy adathordozóként miképp funkcionál, azt nem tudtam kipróbálni. Nem ismerte fel a gép, illetve a dvd lejátszó (talán jobb is), ki tudja, hogy milyen elmebeteg tartalmakat tett volna rá az, aki ezt a fantasztikumot kitalálta.

Akár szétolvadhatott volna az egész, s ezzel ehető meghajtót csinált volna az olvasómból:P
"A CD próbája az evés" - így nem tűrtőztettem magam sokáig, két három fotó és máris nekiálltam lakomázni. Hogy milyen volt az íze? Nos az nem sok volt neki, de legalább hamar legyűrtem ezt a papírszerű izét, amit nem is tudom kinek gyártanak (unatkozó bloggereknek). Bár a gyerekek is egyszer megvetetik a szülővel, majd rájönnek, hogy se íze, se bűze, így jobb lesz legközelebb más nassolnivalóért rángatni apu ingujját.

Ismét egy újabb csodálatos gasztronómiai élménnyel gazdagodtam, s ezzel együtt blogom is. Ezek után a cigirágót meg sem merem próbálni meggyújtani s azt hiszem fehérneműből is inkább csipkéset veszek majdan az aktuális csajomnak, s nem ehetőt.

Értékelés (0-5):
íze: -1
ötlet: 3
Hasznossága az emberiségnek: -5

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr372067833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2010.06.10. 16:57:47

Az ehető fehérnemű nem hülyeség. Marcipánból van. ;-)

Hajnal Pappa 2010.06.10. 18:36:42

én kaptam régen CD rágót:D

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.06.10. 19:24:28

ejj de poén :) asszem nálam a hülye édességek kimerülnek a cigirágóknál, kígyógumicukroknál, festékesvödörnek és ecsetnek álcázott nyalókáknál. Mondjuk amit bírtam régen, az a laposrágó amiben mindenféle "tetkók" voltak.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.06.10. 19:49:21

Hamlet-faló rétegek megcélzása lehet a dolog mögött.... elismerésem, hogy a köz művelődés szolgálatában ennyi szemetet képes vagy magadba tömni.
süti beállítások módosítása