atom

Széket vezetni - zero emisson - Nissan

2010.05.05. 10:51 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Széket vezetni - zero emisson - Nissan Tovább

Az izlandi vulkánkitörés miatt parkoló repülők károsanyagkibocsátása 0, erről láttam egy grafikont a napokban, majd olvastam tovább az autók károsanyagkibocsátásáról, ahol volt egy nagyon érdekes reklám a Nissantól.

Nem is érdekes, hanem inkább vicces, szereplői székeket vezetnek az utcán. Kedvencem természetesen az indexelés naranccsal és a hozzá járó hang:)

 Vezessünk mi is széket!:)

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr711976036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2010.05.05. 20:35:44

Környezetbarát :))

vorinori 2010.05.06. 11:00:31

Álmodj széKeket! ;)

szittyazoli 2010.05.06. 16:21:23

kicsit elnosztalgiáztam a filmen...annak idején az mhsz-nél szereztem jogsit, b és c kategóriára. ott uaz terepjáró volt a személykocsi. ezt mivel a váltója homlokfogaskerekes rendszerű volt úgy nevezett "duplakuplungos" megoldással kellett "sebváltani". (kuplung benyom, sebesség kivesz,küplung felenged, gázfröccs, kuplung benyom, sebesség betesz, kuplung felenged). szó-szó bénáztam vele sokat, és hogy jobban menjen este mikor hazamentem...autó híján széken ülve próbáltam bevésni a mozdulatsort, felmosófa volt a váltó és három papucsot tettem le magam elé, azokat tapostam nagy bőszen. ...végül aztán nagy nehezen levizsgáztam.

pankeey 2010.05.07. 12:53:52

csak nehogy szekrekedes legyen...
süti beállítások módosítása