atom

Miniatűr bringások - Critical Mass tilt/shift - Budapest

2010.05.01. 11:36 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Miniatűr bringások - Critical Mass tilt/shift - Budapest Tovább

Fiantok Dani írt nekem egy e-mailt, melyben linkelte két tilt/shift videóját lévén, hogy látott ilyet a blogomon, hátha érdekel. Természetesen érdekel, hiszen a miniatűrizált világot idéző videók nagyon tetszenek:)

Én is voltam Critical Mass-en, persze itthon, Szombathelyen. Azt tudtam, hogy a fővárosban ez a rendezvény klasszisokkal nagyobb, mint városunkban, de a videót nézve esett igazán csak le, hogy miért mondják itt-ott: "A biciklisek szombat délután megbéníthatják Budapesten a forgalmat" - Szombathelyen sem voltunk egyszerűek, Pesten azért kicsit többen voltak:P No mindegy. Én is autózom eleget, de amikor bringával vagyok, sokszor én is csak szidom a "köcsög autósokat". Örülök, hogy még egyben vagyok, s ha nem fékeztem volna már be számtalanszor, nem mondtam volna le az elsőbbségemről vagy nem álltam volna be két parkoló autó közé hirtelen, akkor már elindíthattam volna a blogomon a *megjegyzés - elütöttek* sorozatot.

Térjünk vissza a tilt/shift videóhoz, play!:

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr791966243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2010.05.01. 14:42:07

Azta! Ilyenkor lehet látni milyen lenne ha mindenki bringával közlekedne. Ekkora tömegben még bringázni sem egyszerű, a levegő tutira megjavulna, de az idegeink? :)))

ndavid42 · http://flickr.com/ndavid42 2010.05.02. 23:32:22

Hát még ott a tömegben milyen jó volt tekerni :)
süti beállítások módosítása