atom

Mondatokban

2010.04.11. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Mondatokban Tovább

Éjfélkor: felfedeztem, hogy a firefox hangjelzést ad éjfélkor. Igaz előtte átnéztem mindent, mert nem tudtam, hogy milyen chat vagy akármi pittyeget, de végül leesett, hogy a frissített verzió egy új funkcióját hallottam.

Éjjel: miért is van az, hogy akkor megy érdekes műsor a tévében, amikor aludni kéne? Feszült figyelemmel néztem végig hajnalban az NGC-n a gyáróriások sorozat, Ikeát bemutató epizódját. Emiatt reggel késtem squash-ról, no sebaj. A film jó volt:P

Álmomban: Flat Eric ült a székemben, jöttem be a szobába, rámnézett, majd a monitorra s ismét rám. Felállt és átadta a helyét. Remélem csak álmodtam:P

Bonyi jelenlétében: azt már írtam, hogy fárasztó szóvicceinkért nem egymást, hanem Bonyit szidjuk/okoljuk. A héten ezt már Bonyi jelenlétében is megtettük, aki értetlenül nézett, amikor mondtuk: Bonyi b*zd meg!

Tévében: van egy reklám, amit nagyon utálok, a két samponos faszis, amelyikben felteszi az egyik a kérdést: Miért van az, hogy a nők mindig a te sorodba állnak?
Erre az ember valami ilyesmit mond: Talán azért, mert korpás a hajad?!
Sokkal helytállóbb lenne, ha azt mondaná:
- Talán azért, mert azt terjesztem rólad, hogy kankód van.
- Talán azért, mert ronda vagy.
- Talán azért, mert ... (a kommentekben ti jöttök)

Motor mellett: dübörögtettük többször is Miklóst, a Dögöt, a motoromat. Meglehetősen rá vagyok kattanva a gépre, már nagyon várom, hogy meglegyenek a vizsgák és nyergébe pattanva elsuhanjak vele erre-arra. Egyik délután járattuk 10-15 percig, utána egész este csak arról tudtam beszélni, hogy mennyire jó hangja van:P:)

Fülemben: megint sípolt a héten a fülem, többször is. Nem jó ez így, hova rohannak el a hangok a hallójárataimból?!

Más most nem jut eszembe. Álmos vagyok. Összességében jó hetem volt, még legrohanósabb/kimerültebb helyzetekben is mosolygott az agyam. Boldog választási ünnepeket!

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr191900533

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Apa kezdődik - Kampánycsend helyett: Választás 2010 a napközin - hogy ne szavazz az MSZP-re! 2010.04.11. 07:28:20

Már egy órája nyitva vannak a szavazófülkék. Remélem minden arra jogosult eléri 19:00-ig az Őt megilletőt, hiszen aki nem szavaz, az is szavaz, csak rosszul;)A mai napon a lehető legtöbbször igyekszem posztolni a választási témában, kampánycsendet NEM&...

Trackback: Apa kezdődik - Választás 2010 a napközin | kampánycsend helyett: NE SZAVAZZ AZ MSz... 2010.04.11. 07:25:09

Már egy órája nyitva vannak a szavazófülkék. Remélem minden arra jogosult eléri 19:00-ig az Őt megilletőt, hiszen aki nem szavaz, az is szavaz, csak rosszul;)A mai napon a lehető legtöbbször igyekszem posztolni a választási témában, kampánycsendet NEM&...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.04.11. 08:13:33

Melyik reklám az?Nem nagyon nézek tv-t.
Viszont itt egy jó samponos.:-)
www.youtube.com/watch?v=yK4eRq6yBF0

BlAdE 2010.04.14. 23:18:29

"Talán azért, mert voltál olyan hülye, hogy elvállaltad ezt a szerepet ebben a szar reklámban?" :):)
süti beállítások módosítása