atom

*megjegyzés* - Nem vagyok itt

2010.04.09. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
*megjegyzés* - Nem vagyok itt Tovább

Nem is tudom mióta ülök itt a gép előtt... Szerintem már legalább 45 perce kattintgatok, nézelődöm, de nem olvasok, csak lépkedek. Nem nézek videókat, nem keresek képeket, nem figyelem a híreket, nem várom az e-maileket, nem csinálok semmit, nem vagyok itt... Csak kattintgatom az egeret, olykor már olyan helyeken is, ahol nincs semmi link vagy gomb. Ekkor leesik, hogy nem is vagyok itt...

Visszakattintok az admin felületre, beírom a címet: *megjegyzés* - Nem vagyok itt - kicsit elgondolkodom a címen, mert hülyén hangzik, de már mindegy, mentek, leírom az elöbbi gondolataimat és máris itt vagyok ebben a sorban. Pedig igazán most sem vagyok itt. Az agyam már réges rég kikapcsolt, egész délután Jack Johnson számait hallgattam, megszakítva egy filmmel, s aztán tovább - ez egy teljesen más, nyugodt lelkiállapotba ringatott. Később, a koliba érve is alig-alig szóltam bele Bonyi és Orsi beszélgetésébe, szótlan voltam, 'témátlan'. Hazaérve visszakapcsoltam a zenét, s azóta csak kattintgatok, most épp ez a szám szól, beillesztem (nem kell megijedni attól, hogy nincs kép. Csak hangot akarok...)

Most méginkább "nyugodt" állásba fordult a nagy kapcsoló a fejemben, azt hiszem most fogok elmenni aludni, a zenét még hagyom kicsit, hadd ringasson... Kissé álmos tekintet, egy illat az orrban, egy félmosoly az arcon, egy kócos tincs a fejbúbon, egy érzés, egy félig zsibbadó bal lábfej - ez vagyok most, avagy voltam, mert megyek is már. Egy pillanat és már nem vagyok itt...

 

Update ma 10:37: okés, már megvagyok:)

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr371906207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.04.09. 11:26:44

Szia!
Én itt vagyok,az jutott az eszembe,hogy valami kattingatás számlálót letölthetnél:-),legalább tudnád hányszor kattyintottál?;-)

Törzsvendég:-) 2010.04.09. 11:31:18

Apropó,lehet ismered ezt a sorozatot,én még csak most találtam rá:
www.imdb.com/title/tt0118421/
(Mondjuk én leszoktam maradni egy kicsit sorozattémákban:-)No meg Jack Johnsont sem ismerem.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.04.25. 21:44:10

ohh hahó :)

nem tudom hogy találtam meg a blogodat de tetszik. nem is tudom.. úgy írod le magad kb ahogy én szoktam (persze én csak magamban, inkább megkímélek mindenkit a nyilvános felszólalástól :))
amúgy a képek is nagyon jók.

üdv

Angyal
süti beállítások módosítása