atom

Where's the money George? - Flat Eric rövidfilm

2010.04.06. 10:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Where's the money George? - Flat Eric rövidfilm Tovább

Akik ismernek tudják, hogy szeretem a Flat Eric figurákat és azt is tudják, hogy két Eric csücsül a kanapém mellett (most épp rajta). Minden, ami a blogomon Flat Eric ide kattintva.

Nemrég futtotam bele ebbe a kisfilmbe a vimeo-n, egy ajánlóban fedeztem fel, az első pár percén vigyorogtam is rendesen. Igaz a végével annyira nem vagyok képben, ez már a második olyan kisfilm a közelmúltban, amivel értelmezési problémáim vannak, no de mindegy. Eric motorozik, nagyon zsír!

Amikor keresei a zörgő hangot a motoron, na attól hülyét kaptam, mekkora jó, ahogy behajol a motor mellé és keresgél? - imádom. A végén vajon mit jelent az a "csend-kazetta"? Tippek?

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr991890949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2010.04.06. 18:04:35

Édes!!!!! Nagyon tetszett!!!!!
A végén az a magnó.....? De az eleje szenzációs!:)))))
süti beállítások módosítása