atom

Mondatokban

2010.02.28. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Mondatokban Tovább

KRESZ tanfolyamon: "A záróvonal szent. Nem lépjük át, nem megyünk rá, nem is érintjük. Ha ezek közül valamelyiket megtesszük, az bukás a vizsgán. A záróvonal olyan, mintha egy fal lenne ott az úton." - mondja az oktató a tanulóknak. "Írjátok fel, átléphetem a záróvonalat, ha:" - itt tart egy három másodperces szünetet, majd folytatja - "ha nagyon sietek." - ekkor végignézek a termen és azt látom, hogy mindenki szorgosan körmöl, majd amikor szól az oktató, hogy ez csak vicc volt, akkor satírozástól lesz hangos a terem... Ejjj

Készülődés közben: Na Atom, mégiscsak beöltözöl giccspartyra? - kérdi tőlem pankeey és Bonyi, miközben veszem fel az egyik kedvenc pólóm, és abszolút nem készülök giccsesen:P

Álmomban: Azt hiszem, hogy az életemben vélt hiányosságok egyre többször köszönnek vissza az álmaimban. Ezen a héten mondjuk úgy hatból ötször...

Autóban: A testével üzletszerűen kéjelgő női felmenőd! Hogy szép lassan romolnál meg és válnál az enyészetté te piszkos elpusztult állat! - üvöltöttem ezt sokkal egyszerűbben az autóban, beletenyerelve a dudába, villogtatva szombat este Sárvár után. Kényelmesen autóztam, énekelgettem, amikor a már közel lévő szembejövő mögül kivágódott egy autó, én meg tapostam a féket, sikítottak a gumik, az előzött autós is fékezett, lehúdódott, a BMW meg mintha semmi sem történt volna elhúzott tőlem pár méterre. Tapostam a féket, holott tudom, hogy hosszabb a fékút, ha blokkolnak a kerekek, de nagyon megijedtem, csak pár méter kellett volna, hogy belém jöjjön. Mi meg álltunk az út szélére húzódva, majd tovább indultunk a szembejövővel. Nagyon leizzadtam. A BMW-s meg gondolom odaért ahova sietett...

Zebrán: Rácsaptam egy autó csomagtartójára hangosan baz'megolva. Hétfőn mondta az oktató a tanfolyamon, hogy vigyázni kell, mert néhány barom megelőzi/kikerüli azt az autót, amely megállt a zebránál átengedni a gyalogost. Csütörtökön megtörtént, meg kellett állnom a zebra közepén, mert egy mondeós sietett. K*rva egy világ van néha az utakon.

Szalagavatón: egy hete szalagavatón voltam és nagyon tetszett egy szám, szinte borsódzott a bőröm, mert egy osztály betanulta valamilyen szinten a Thrillert (Michael Jackson), s előadták. Tetszett a tömegkoreográfia:)

És egy vicc a végére: Két amerikai turista Walesben kirándulgat kocsival. Megállnak ebédelni Llanfacwyrnirbwlantyslioggich-ban, majd vitázni kezdenek a település nevét illetően. Egyikük szól a pincérnőnek:
- Elnézést kisasszony! Mielőtt rendelünk, segítene eldönteni a vitánkat? Megtenné, hogy lassan, tagoltan kimondaná a hely nevét, ahol vagyunk?
A lány odahajol, s szótagolva, lassan elmondja:
- Bööör-ger-kiiiiing.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr101795646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása