atom

Az első videó a YouTube-on - öt éves a videómegosztó

2010.02.24. 10:45 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Az első videó a YouTube-on - öt éves a videómegosztó Tovább

Gondolkodott már valamelyikőtök azon, hogy mennyi ideje élvezhetjük a videónézegetés YouTube-i formáját? Na igen, öt éve jött a forradalom, én igazából nem emlékszem, hogy mikor fedeztem fel, a ma már (részemről) napi szinten látogatott oldalt. Arról, hogy hogyan indult és hová tart, arról írtam itt, na nem vittem túlzásba a történelmi dolgozatot, csak a fontosabb adatok.

Tegnap feltettem azt a kérdést magamban: Vajon melyik volt az első videó a YouTube-on? - soha nem jutott még eszembe, persze sok millió embernek már igen, így első keresésre ráleltem. A San Diego-i állatkertben beszél egy srác - ez az első videó a megosztón:

Emellett azon gondolkodtam, hogy a legnézettebb videók közül melyiket tegyem be a cikkbe, s találtam egy jó kis válogatást: A 100 legnézettebb videó 200 másodpercben (2009 szeptemberi összeállítás). Az tetszett benne, hogy rengeteg videó volt közülük itt a blogomon is. (biztos azért a legnézettebbek:P )

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr741786182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Pappa 2010.02.24. 17:33:13

A Boxolós lassítás a legdurvább, nem hittem el:D:D:D
süti beállítások módosítása