atom

*megjegyzés* - korán fekvős zsúfolt hetes

2010.02.23. 10:40 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
*megjegyzés* - korán fekvős zsúfolt hetes Tovább

Pár napja kicsit össze-vissza jelennek meg a bejegyzéseim, már ami a szokásos 7 órai élesítést illeti. Igazság szerint próbálom átállítani a szervezetem a korai elalvásra (éjfél körül), mert nem igazán jó az a modell, amit évek óta követek - azaz hajnali 1-2 körül még javában fent vagyok. Ez konkrétan a reggeleimbe zavar be, vagy későn kelek, vagy fáradt vagyok, kialvatlan. Így esett tegnap is, hazaértem Badárról (stand up volt az egyetemen), fél kettőkor feküdtem le, gépet már be sem kapcsoltam, nehogy hajnali három legyen belőle:P

Tehát ezért sem lett ma sem reggel bejegyzés (milyen szép körítéssel magyaráztam meg ihlettelenségem:P) Na jó, kicsit az is benne van, hogy most nem történt semmi olyan breaking news, amit közölnöm kellene. Kreszre járok, röhögök jókat, de azokat majd összegyűjtve pötyögném. Bögregyűjteményem mellett pedig akad még pár hülyeségem, de azokhoz is le kell ülni, amihez meg idő kell, s ez a hetem elég zsúfolt lesz. Természetesen küzdöm az ügy érdekében! Csak hát munkaidőben nem visz rá a lélek, hogy blogoljak, nem is tudnék úgy. Ezt a megjegyzést is sebtiben pötyögöm le... Majd beáll az új rendszerre a szervezetem, meg a blogoló-szerveim...

A Badár mellesleg jó volt, persze annyira nem ütött, mint a múltkori Kiss Ádám, de jókat nevettünk, agyilag lefáradtunk. Az estéről írtam itt. Galéria pedig a fenti képre kattintva.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr581783206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása