atom

Ska péntek, szerelem szombat, palacsinta vasárnap

2010.02.16. 09:00 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
Ska péntek, szerelem szombat, palacsinta vasárnap Tovább

Tizenhét péntek
Péntek este Tizenhét koncerten voltam. Szeretem a ska-t, de főleg akkor, hogy ha időben kezd a zenekar. Itt volt még egy másik banda is, akik késtek, szóval végül nem is tudom mennyi csúszás volt. Valamikor négy óra körül mentem haza, reggel pedig már üvöltött a telefonom ezért-azért, így nem aludtam rendesen. Na mindegy... Galéria a képre kattintva.

Valentin szombat
Végigásítozott szombatom estjén végül  úgy döntöttem, hogy átmegyek a Valentin bálba fotózni, "annyira jó volt".
Amik nem tették jobbá az estét:
- egyedül mentem, s lényegében három órán keresztül fel-le mászkáltam, sehol egy ismerős
- az emberek 80%-a nem akarta, hogy fotózzak, amikor a tömegen átmászva meg-megálltam kattintani. Maradt a teleoptikás távlövészet...
- folyamatosan olyan zenék mentek, mint pl.: "Szerelemvonat", "Mamma Maria" - überagyzsibbadás...
23:45-kor, amikor megtudtam, hogy még a Back II Black sem ér oda, s a helyben riasztott banda (Ocho Macho) még oda sem ért, hazamentem fájó háttal, ásítozva. (Később kiderült, hogy kb. 10 percre rá mégis odaért az Ocho Macho banda és fellépett, bár ezen pletykáknak nem hiszek, hiszen éjfélkor volt a tombola. Na mindegy. Galéria itt.

Zsédás-palacsintás vasárnap
Vasárnap Zséda koncerten voltam, s kellemesen csalódtam, mert ugye én is elkönyveltem szép lassan az előadót "Szeress most"-nak s kész... A koncerten ülve tűnt fel, hogy milyen sok slágert énekelt az elmúlt években, rengeteg ismerős dallam csendült fel. Zséda nagyon jól bánt a közönséggel, énekeltette őket, megnevettette az embereket. Jól rögtönzött és reagált le hirtelen helyzeteket:) Egyszóval jó volt, hangulatos... Galéria a képre kattintva.

Zséda után a koliba mentem, mert amerikai palacsinta est volt hirdetve. Nagyon jó volt, s bármennyire is furcsának tűnik, a kakaós lekváros palacsinta finom:) Másnap is azt ettem, szeretem a palacsintát:) Nyami... Galéria nincs ide kattintva, mert nem készült...

Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr531762406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olya 2010.02.16. 12:21:34

Hm... Szép zsúfolt hétvége volt... :) Talán épp ezért nem akkora baj, hogy nincs galéria a palacsintázós estéről...;) Amiről nem mellesleg Bonyi lemaradt. :) Ez most pozitívum vagy negatívum?! :P :) És egészségedre a lekváros-kakaós palacsintát! :)

zsozso82 2010.02.16. 20:51:28

a palacsinta tényleg jó volt! végre megtudtam állatias megfelelőmet is hála a TeaFarm kreativ munkatársainak!!! xD

Olya 2010.02.17. 23:00:50

@bonyi z.: Aki nem volt ott, az nem tudhatja... :D

zsozso82 2010.02.21. 09:24:02

@bonyi z.: hát Bonyi, az enyém legalább állat! :D

bnyhdz 2010.02.21. 17:09:59

na de most béka, vagy nem béka?

zsozso82 2010.02.21. 22:39:50

hát természetesen nem béka!!! nem holmi zeneszöveg után adták, hanem a tulajdonságok miatt...???
kérdezd Atomot mi az...
süti beállítások módosítása