atom

Fagyos fotóséta a városban

2010.02.02. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Fagyos fotóséta a városban Tovább

Bonyi szombaton éjjel rámcsörgött, hogy menjünk el fotózni a városba, mert úgyis beszéltük régebben, hogy csináljunk éjszakai városképeket. Kár, hogy túl sokat voltam aznap a meleg szobában, mert kicsit hamar elegem lett a hidegből. Az első helyen mégcsak az ujjbegyeim fagytak le, majd később már nem tudtam megtartani az egylábú állványon a kamerát, mert annyira remegtem/vacogtam...

Aztán később már totál átfagytam, és nem voltam jó fotósétás. Bent kucorogtam a kocsiban, amíg Bonyi 20"-as képeket lőtt, nekem már a 0.3" sem ment élesen, nagy fényerővel (=több zaj) sem.

 

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr31718548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.02.02. 09:52:34

szeva atom,
szeretnék a figyelmedbe ajánlani egy kisfilmet, az Indavideó oldalról. A címe Szalontüdő. 7 perc hosszú és valami frenetikus. Több filmes díj nyertese. Ha akad 7 szabad perced mindenképpen érdemes végignézni.
pacseee

Hajnal Pappa 2010.02.02. 13:44:39

Ejj ilyet tavasszal kell minimum!:)Gyári, éjszakásra amúgy van tippem nekem is
süti beállítások módosítása