atom

Mondatokban

2010.01.24. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 9 komment komment
Mondatokban Tovább

Egyirányú utcában: Van egy bevett szokásom, amikor a Király utcából a Széll Kálmán utcába kanyarodom. Indexelés az A pontnál, aztán jobbra nézek B pontnál, mert elsőbbséget kell majd adnom a C irányból érkezőnek. Utána a D zebra két oldalát nézem meg és jó esetben lendületesen haladok tovább. Hétfőn is ezt tettem, majd telitalppal tapostam a fékpedálra, amikor megláttam az út közepén (a sávomban) E pontnál egy biciklist, aki szembe jött velem. Kinyitottam az ajtót, a faszi kiabált, hogy "Nem lát!?" meg ilyesmik, én meg kiabálom, hogy ez egyirányú utca, és ő jön szembe. Erre kaptam az alábbi választ: "Benne van a KRESZ-ben, hogy én itt mehetek. A biciklisek behajthatnak az egyirányú utcába! Csak el kéne olvasni." - ekkor megállt bennem egy pillanatra az ütő, majd még odaszóltam, hogy "Behajthat, ahol ki van táblázva!", de a fószer (60 év körüli) már tekert tovább.

Ez nagyon gáz, ugyanis ím a példa arra, hogy valaki már így értelmezte a hírt a KRESZ módosításról. Már több embertől is hallottam: "A bicikliseknek be lehet hajtani az egyirányú utcába." - nagyon tré, ha ez így jön le embereknek, hiszen ilyen elven lesznek balesetek rendesen. Örülök, hogy itt-ott be lehet majd hajtani, hiszen bringázva sokszor jól jön, de hogy így értelmezik (mint ez az faszi is), akkor annak előbb-utóbb gázolás lesz a vége. Mert, ha még az út szélén ment volna, de nem. Középen, a sáv közepén, a forgalommal szemben...

BP, Dózsa György úton: egy 'ötméteres' kátyúba laza mozdulattal rántotta bele a trolit a sofőr, véletlenül sem kerülte volna el. A kátyú olajos-jeges-saras tartalmának egy része beterített minket. Hajamból csöpögő saras löttyel csak csöndben hallgattam Orsi elméleteit arról, hogy miképp tépné ki a sofőrt az ülésből. Letöröltük fejünkről-ruhánkról amit lehetett, majd a Budapest, de csodás-t dúdolva továbbmentünk...

Koliban: "Rádiósok kiszámolták, hogy az egyik pesti híd felújítására annyi pént költöttek, hogy azt az összeget 500-as címletekre váltva, felépíthették volna belőle újra a hidat." - osztja meg velünk Csabi. Mire Bonyi: "Nem lenne jó 500-asokból felépíteni a hidat, nem bírná el az autókat, mert gyenge a forint." - ááá. Itt jegyezném meg, hogy Bonyi mostanság jókor szúr be jó poénokat, vagy csak kezdjük megszokni:P

Szombaton az ágyban (4:54): az aki kitalálta a koránkelést, vétett az emberiség ellen. Aztán kidugom a lábam 20 perc múlva a takaró alól, s hasonlóképp vélekedem a hideg 'kitalálójáról'...

Pár méterrel a föld alatt: Az emberek nem tudnak mosolyogni a metrón. Csak mi vagyunk képesek olykor vigyorogva, de alaphelyzetben sem mogorva arccal utazni...

Tovább a poszthoz
9 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr211683387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ditlzon 2010.01.24. 12:45:56

- kedvenc kereszteződésem szhelyen...soha nem bízom a "B" pontból érkezőkben...a bringás nem poén, hasonlatosat láttam péntek(sötétben, hóban, minimális kivilágításban) Sopronban, egy hasonló "mókás" kereszteződésben. Közel sem lesz mókás autósként egy hasonló szitu.
- a múltkor az orvosi váróban figyeltem fel arra, hogy mindeki lógó szájjal ül a széken. az okés, hogy dokira várni nem annyira fáni, de elkeserítő, hogy a magyar ember ennyire mogorva...aztán hülyén néznek, ha mosolyogva megyek az utcán.

BlAdE 2010.01.24. 17:53:52

Kikérem magamnak! Én igenis tudok mosolyogni a metrón! Csak hülyén néznek rám ha ezt teszem :):)

Olya 2010.01.25. 00:50:24

Huhhh... Az a sofőr... Akkor ha elkapom... Aggrrr... A vonaton a "kis vicces ránézéses" után is furán néztek... De a metróban be kellett volna játszanunk azt a nevetgélőst, amit meséltél! :) Vicces lett volna!

U.I.: "Budapest, Budapest, de csodás..."

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.01.25. 14:18:53

ez már nekem is feltünt, egy darabig a "vidékiek" mosolyognak, nézegetnek a metrón aztán felveszik a pesti ritmust és csak bambulnak ki a fejükből...

BlAdE 2010.01.28. 00:46:32

@Atom: Kiváncsi vagyok mikor érjük el az,t hogy szakadjon a röhögéstől 300 ember a Keleti pu. és a Deák között :):)

bnyhdz 2010.01.28. 14:54:49

@BlAdE: Nagyon egyszerű! Megszólal a hangosbemondó: "Tisztelt utasaink, ma nem fognak késni a vonatok."

bnyhdz 2010.01.28. 14:55:53

A keletitől kezdve minimum a Moszkva térig röhögnek majd, így átszállni is elfelejtenek.

BlAdE 2010.01.28. 22:02:23

Vagy másik közérdekű bemondás: "Drasztikus profitnövekedés miatt jegyeink és bérleteink árát 100%al csökkentjük."
süti beállítások módosítása