atom

Elalvó kamionsofőrök - reklám

2010.01.20. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Elalvó kamionsofőrök - reklám Tovább

Na szóval aludtam egy kicsit szokás szerint a billentyűzet felett, így most megint kipihenten megyek aludni:) Valami link volt előttem valami találati oldalról, kattintok és bejön egy videó, ami fájt.

Fájt a témája miatt, meg azért is, mert amikor megláttam a másik sofőrt félmosolyomban köhögtem egyet és olyan volt, mintha hasbaszúrtak volna (bár szerencsére az nem tudom milyen érzés). Szóval szúrt a hasam, mert a hirtelen köhögés nem volt jó. Most nem jó, úgyhogy be is fejezem. aú...

Amúgy durva, hogy a youtube-on milyen durva felvételeket látni. Ez például durva gyűjtemény, 'durva' zenével, durva képekkel. Durva... Egyre furcsább kezd lenni a durva szó miután ennyiszer leírtam. Pont.

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr31700507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunboy 2010.01.22. 21:12:47

Régen ezt a dalt énekelte az olasztanárom....Nagyoon nagy... Una mattina :P
süti beállítások módosítása