atom

Viziló Orsinak karácsonyra

2009.12.22. 20:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Viziló Orsinak karácsonyra Tovább

Na ez most külön bejegyzés, mert karácsonyi vacsi van a koliban, a Teafarm baráti körnek. Orsi, Vica, Csabi, Taki, Gábor, Bonyi meg én. Ajándékokat is csináltunk (csinálni kellett, ez volt a feladat). Mindenkinek rajzoltam (kivétel Bonyi, ő kókuszt kapott), de Orsinak még jár egy bónusz, mivel szereti a vízilovakat és karácsonyra is azt kért, így teljesen ráillik egy gyerekdal, amit egy kislány énekel, aki egy vízilovat szeretne karácsonyra.

A rajzolás folyamatát felvettem, egy mese képkockája alapján rajzoltam, ez a bónusz ajándék Orsinak (no meg a rendkívüli bejegyzés):

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr891603026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olya 2009.12.22. 23:13:51

Júúúúúúúúj, de jóóóóóóóó!:D:D Kaptam vizilőt!!!!:D Úúúúúú, és még egy külön bejegyzést is!!!:D:D Igazán szép ajándék, köszönöm szépen!!!:D:D Boldog Karácsonyt, kedves Zsiráf Úr! ;)

Törzsvendég:-) 2009.12.23. 07:11:18

Húha de klassz lett!Tütüs:-),nagyon ügyes vagy!Orsinak de jóóóóóó!
süti beállítások módosítása