atom

Kellemes decembert nektek - zenevel

2009.12.01. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Kellemes decembert nektek - zenevel Tovább

Itt a december, lassan minden nap hallható a Last Christmas valamelyik rádióadón, s már előre rettegek a boltok ajtajában ácsorgó, s időközönként éneklő/táncoló Mikulásoktól. Mindent bejár az ünnepi hangulat, ami november közepe óta árad ki a nagyáruházak ajtaján és a postaládámba gyűrt tonnányi reklámújságból. Valahogy csak túléljük idén is nem? Nekem jellemzően egy-két nappal karácsony előtt kezdődik, és nagyjából 27-e körül ér véget a karácsonyi hangulatom, bár volt már olyan is, hogy csak 24-én tartott:P

Toljuk félre még azt a piros gúnyába bújt csókát, meg a Betlehemet, illetve a karácsonyi tatut (via Friends). Maradjunk még annál, hogy ez a 12 hónap, a december.

Összeszedtem pár decemberi (nem karácsonyi) dalt, csak... ...csak az a baj, hogy egy részük beillesztése le van tiltva, és olyan idióta klippeket (mint ez) nem akarok beszúrni. Így marad az, hogy linkelek s a kedvencemet ide biggyesztem.

Konkrétan nekem az alábbiak tetszenek:
Counting Crows - A Long December - hangulatos, jó a klip is
Collective Soul - December - hangulatos
Demi Lovato - Remember December - pörgős és még a nő is jó:)
Mazzy Star - Flowers in December - ez a lassú ütem ezzel a hanggal... ...valamiért megfog
Matt Costa - Cold December - lassú után felpörgés, vidám, reggeli rádiós dalnak simán, vagy családi film végére, ahogy a havas utcán hógolyóznak és a kamera távolodik, egyre magasabbról véve a tájat...
Vivaldi: Négy Évszak - Tél - igaz, hogy nem szigorúan december, de talán nem harapjátok le a fejem egy kis komolyzenéért. Annyira szééép...

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr711565459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.12.01. 08:26:18

Nekem a Matt Costa tetszett a legjobban (és még a faszi is jó).A komolyzene is jó volt.

Sunboy 2009.12.02. 16:24:29

a 4 s nagyon nagy poén... Volt úgy 1-2 éve amikor különösen menő volt ilyen rágózenéket átdolgozni, de nekem akkor is az tetszik :P
süti beállítások módosítása