atom

*megjegyzés* - Atom robotzsaru (frissítve)

2009.11.27. 11:29 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
*megjegyzés* - Atom robotzsaru (frissítve) Tovább

Hú... Minden reggel fájt valamim (nyak, hát, derék, váll), aztán vettem egy anatómiai párnát, azóta rendben vagyok. Tegnap este értem haza későn, blogot már nem is írtam, gondoltam majd reggel ráérek, de nem jött össze. Otthon most nagypárnán aludtam, és annyira elfeküdtem a nyakam, hogy két órába telt anyának reggel, hogy kocsiképessé tegyen.

Már dolgozom, de csak egy irányba tudok nézni, és törzsből fordulok, és fél óra múlva rámegy a vállamra az egész... aúú... Majd valahogy túlélem... Orsi szerint olyan a mozgásom, mint a robotzsarunak. Zsííír! Most olyan komoly igazságosztónak érzem magam. :

UPDATE:
Kollégámtól kölcsönkértem a nyakmerevítőjét, miután egy tojásméretű csomó jelent meg a csukjámnál. Vettem egy kenőcsöt is, hűt, fűt, vietnámi balzsam illatot terjeszt, remélem használ, mert amikor bekenem, akkor csíp és jó. (Lecseréltem a tegnapi fotómat, mert ez vidámabb, és a nyakam is már kicsit jobban van:)

Délután eljöttem munkából, mert három perc gépelés után 15 percig fogtam a nyakam, hogy ne fájjon, így nem volt jó a teljesítmény/lábadozás arányom. Este már a nyakmerevítőben mentem teázni, befedtem a kendőmmel, így nem látszott, hogy mitől ilyen nagy a nyakam, csak az, hogy nagyon mereven mozgom.

A "gyorsan kell lenyelni a viagrát" poén négyen sütötték el. A "merev vagy"-ot többen. Délután kicsit feküdtem, elaludtam, de nem lett nagyon jobb. Úgy éreztem, mintha a két csigolyám közt valami lenne.

Nyakmerevítő nélkül, anatómiai párnával, némi vietnámi hangulatban fekszem le. A tojásnyi csomó még megvan, érintésre fáj. Remélem reggelre jobb lesz. Ha nem, akkor vagy szenvedés, vagy sürgősségi-masszőr keresés lesz.

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr801556039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2009.11.27. 19:14:45

És most jut eszembe... van itthon is anatómiai párna, ráadásul használaton kívül volt..... ja éppen ez a baj..

Törzsvendég:-) 2009.11.28. 14:07:30

Én egyszer nagyon megrántottam a nyakamat,kenegessd jégbalzsammal,nagyon jó.
egeszsegunkert.boltaneten.hu/kinalat/5/28/
Na nem pont erre gondoltam a Dm-ben vagy a Rossmanban láttam hasonlót,ja és nekem a Cataflan használt még.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.11.28. 23:24:18

Úgy tűnik az alvás jót tett (a speckó párnán), a kenőcs is jó hatással van, ma egész nap rajtam volt a nyakmerevítő, már tudom forgatni a fejem, bár egyelőre csak 180 fokos spektrumon. Bevettem egy gyógyszert is, Seractil-t. Cataflan szerintem is jó, de nincs dokim a közelben, a jégzselét meg nem javasolták komoly húzódásokra. Neked segített?

Törzsvendég:-) 2009.11.29. 14:08:55

@Atom: Én kentem volna még árokzsírt is (Kutyaszar) akkor,annyira fájt.Szinte ferdén maradt a nyakam,de én megrántottam,rendesen egy nagy reccsenést hallottam.A jégzselé nagyon jól hűtötte,jó volt,de a leghatásosabb a cataflam volt azt hiszem.
Akkor még a kocsmában melóztam és néhányan velem is poénkodtak,pl. jó lenne ha levenném már a fülem a telefonról.(Úgy tartottam a fejem mint aki a vállához szorítja a telefont.A mai napig ha hírtelen mozdulok érzem.
süti beállítások módosítása