atom

A macska közelít - tisztára, mint egy horrorban

2009.11.13. 09:40 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
A macska közelít - tisztára, mint egy horrorban Tovább

Már nem emlékszem, hogy mikor botlottam ebbe a videóba, viszont arra sem, hogy már hányszor néztem meg azóta. Természetesen imádom, s mivel tegnap este próbáltam a klubban elmagyarázni a többieknek, hogy mennyire jó, s ők annyira nem élték át, ezért most beillesztem.

A videóban egy macskával szórakozik a gazdija. Eleinte csak néztem, ahogy a macskusz les, aztán a 36-ik másodperctől kezdtem röhögni, úgy az 50-ik másodpercnél kezd hajazni az egész egy horrorfilmre, 1:03-nál pedig gyilkos már a kép. Annyira jó:) Kukker!

 

Egyébként meglehetősen aranyos ez a macsek, már ami a mintázatát illeti (most ne a vadász-szemeit figyeljük). Megint macskát akarok:P, na meg egy kajla vizslát is... Ejj...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr941521902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2009.11.13. 09:48:38

Így szoktak vadászni, számtalanszor láttam ilyen macskaszemeket, ha játszom velük. Nagyon félelmetesen tudnak különben a macskuszok nézni. :)
Nagyon aranyos! :)
süti beállítások módosítása