atom

*megjegyzés* - puzzle

2009.11.04. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
*megjegyzés* - puzzle Tovább

A nagy rendrakásos-takarításos napok alatt ráleltem egy doboz puzzle-re. 5 kép, egyenként 1000 darab puzzle. Na persze, hogy nekiálltam az egyiknek. Itt volt a brancs nálam, először Csabi állt be válogatni, aztán Zsótti is besegített. Bonyi nem, ő msn-ezett. Aztán Zsótti pár hintókerék után kiszállt, mi pedig Csabival folytattuk egy darabig, amíg ők kockultak a gépek előtt. Na eddig jutottunk, nem lehet egész este kirakózni, de azért a lényeg már megvan:) Több, mint ötszáz darab, persze az ég, a neheze még hátra van...

Nem is tudom, hogy örülnöm kell-e annak, hogy meglett ez a doboz:P

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr481497525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.11.04. 07:45:35

Szerintem örülj neki.:-)Fel is fogod majd ragasztani és be lesz keretezve?
Egy időben apa rakosgatta (otthon van egy 2000! darabos havas táj aminek nem állt még neki,már vagy 2 éve megvan,de majd mondom neki,hogy ideje lenne kirakni.)Aztán készen is van ám 3:-),egy Taj Mahal,egy olyan osztákos hortenziás tájkép (nekem valahogy a jódlizás jut mindig az eszembe (kicsit giccs kategória,de jó van az:-)
indavideo.hu/video/Egy_kis_jodli

Aztán van még egy kastély is (valami szép helyen,most nem jut eszembe,németországban van.)

Atom · http://atom.blog.hu 2009.11.04. 10:13:20

Nem keretezem be. Miután kiraktam szétszedem, s majd pár év múlva egyszer megint előszedem és lesz mit kirakni:P Lefekvés előtt azért még gyorsan kiraktam az ég körvonalait, a kék keretet:P

Német kastély: hu.wikipedia.org/wiki/Neuschwanstein
- nekem megvolt ez 3000 vagy 5000 darabosban anno. Kiraktam. Egyébként ez a kedvenc kastélyom. Imádom.

Törzsvendég:-) 2009.11.04. 13:09:14

@Atom: Ez az!Hát mi más lenne.:-)Szép.
süti beállítások módosítása