atom

Ti mikor szoktatok olvasni?

2009.10.15. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
Ti mikor szoktatok olvasni? Tovább

A héten arról beszélgettünk az egyik kollégámmal, hogy mennyire hiányzik az olvasás. Na nem arról van szó, hogy ülünk a gép előtt és webes cumóra passogunk, hanem arra, hogy kényelmesen leülsz otthon, felteszed a lábad, öledbe veszed a könyved, nem hajt semmi, tudod hogy van időd és nem kell gyorsan végigrohanni az oldalakon. Sajnos manapság egyre kevesebbszer tudok leülni, nyugisan, mindig van valami a háttérben. Vagy menni fogok valahova, vagy meg kell írnom valamit, vagy át kell vennem valamit, vagy ez, vagy az.. Mindig ott van az a valami... Amikor szülőknél töltöm a hétvégét előfordul, hogy szombaton pár órán át lapozgatom a kis könyvemet, amit mindig cipelek (most épp egy fotósat).

Imádok Balatonon olvasni nyáron, reggel a teraszon, vagy koraeste. Szeretek hosszú vonatozás alatt is könyvet bújni, de volt, hogy kávézóba ültem be kis időre, amíg nem jött a szerelvény. Este nem szeretek olvasni (az ágyban). Annak mindig az a vége, hogy elalszom az első egy-két oldalon, vagy mondaton. A múlt héten ennek ellenére mégis a kezembe kaptam többször is egy könyvet, de percek alatt már csak azt vettem észre, hogy összefolyik minden, a sorok duplázódnak s végül olyan már, mintha kipotyognának a betűk a könyvből, úgy mint ezen a képen.

Jó, hogy rohan ez a világ, de kérem-szépen: Ennyire?! - ennyire. Válaszolok is magam rögtön. Ha már úgy alakítottam az életem, hogy agyonzsúfolt legyen és pörögjön, akkor nem is szabad panaszkodni. Na jó, alakítgatom én is, hogy több idő maradjon hobbira, álmokra, pihenésre, barátokra, olvasásra és úgy mindenre. Rejtőre, mert imádom könyveit, imádok légiós lenni és szeretek hajós kapitányokkal utazni a füllesztő hőségben, mindenféle pofozkodó matrózok és banditák társaságában. Hiányoznak ezek a képzeletbeli utazások, azt hiszem olvasnom kell...

Ti mikor szoktatok olvasni?

Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr441449992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.10.15. 07:38:37

Imádok olvasni épp most rendeltem a libritől könyveket.
www.libri.hu/konyv/vilagirodalom-magyar-irodalom-csomag-7.html
De a kérdésedre feleve,a Wc-n a kádban, a buszon,melóhelyen (éjszakás műszakban),lefekvés előtt az ágyban.:-)

-Ani- 2009.10.15. 16:19:47

Szerintem az egyik legjobb dolog az életben az olvasás. Anno, amikor gyerek voltam, minden perc szabadidőmet ezzel töltöttem.
Most is ezt tenném, ha nem lenne ez a "hülye" net. Ennek ellenére, nyáron Balatonon minden nap egy könyv... falom nyaralás közben a könyveket.
Hétköznap kicsit nehezebb, mert én is elalszom rajta, viszont ha nagyon jó.... gyorsan végzek vele. A könyvpiacot és a könyvesboltokat szorgalmasan figyelem, és ha nem is tudom most kiolvasni azért spájzolok.... Ajándéknak is veszek, titkon azzal a szándékkal, hogy majd én is elolvasom. :))

Tommi 2009.10.16. 22:30:43

Amióta koleszba kerültem, kb a 6. könyvemet olvasom. Na nem mintha előtte nem olvastam volna soha, de meglepődtem magamon, hogy ennyi mindent elolvastam. Nagyon rákattantam most Arthur Herzog regényeire. Nagyon jó sci-fiket ír.

Tommi 2009.10.16. 22:32:40

Ja és, hogy hol olvasok: Vonaton, buszon, a koliban - míg a többiek kockulnak a gép előtt, ágyban.
WC-n nem szoktam, ott nem szeretek.

Törzsvendég:-) 2009.12.08. 09:00:35

Muszáj ideírnom mit olvasok épp (na nem most épp,hanem mostanság).
www.libri.hu/konyv/vendegkonyv-1.html
Sírva röhögtem néhány oldalon,egy fejezetbe betudnám magam is képzelni.:-)

Törzsvendég:-) 2010.05.24. 06:33:24

Ezt olvatam legutóbb,egy délután alatt,annyira jó volt.Remélem megfilmesítik és remélem a filmzenéjéből készül válogatás.
www.libri.hu/konyv/ott-leszel.html
Megjegyzés:A végén bőgtem rajta,na aztán volt még egy kevéske hátra és aztán nem bőgtem.:-)
Mellesleg azért jutott az eszembe a filmzene,mert elég alaposan leírja,hogy mikor mit hallgatnak a szereplők,arra is gondoltam kiírom a filmzenéket és én csinálok magamnak egy válogatást.:-)Musso rajongó lettem.:-)
süti beállítások módosítása