atom

Mondatokban

2009.10.03. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Mondatokban Tovább

Szerkesztőségben: - Atom. Új a frizurád? - kérdezték többen is. Már egy hete új, csak most az új pulóveremben mentem, ami kiemeli kicsit a világos hajam. Az új pulcsi senkinek sem tűnt fel.

Rossmannban: - Diesel Zero Plus-t lehet kapni? - kérdem.
- Igen. A DM-ben. - kapom a választ.

Szórakozóhelyen: A lány, aki tetszik, többször rámmosolygott szerdán, örülök.

Járdán: Szembejött velem egy ember, aki elfordulva vihogott valami sátáni kacajjal, mikor mellém ért döntött fejjel, hümmögve nézett nagy szemekkel. - ijesztő volt...

Egy kereszteződésnél: Szemeztem egy Seicento-s nővel, olyan harmincas lehetett. Már a kocsi hátulját láttam, amikor feltűnt, hogy a hátsó ülésen van egy gyerekülés, s benne még tartalom is (egy kölyök).

Megint a járdán: Találkoztam "Hogynéékkel". Két nő jött szemben a járdán. Kb. 15 másodpercig hallottam beszédüket, amiben annyi "hogyne" volt, mint légy a tehenészetben.

Szórakozóhelyen, tehát újra a klubban: - Szevasz Atom! Láttad a Vas Népe új oldalát? - kérdi a réglátott ismerős.
- Igen. Ott dolgozom lassan egy éve. Én írom részben. - válaszolom s nyugtázom, hogy kb. másfél éve találkoztunk.
- Ja. Múltheti buliról nagyon gáz fotónk került fel. - mondja a srác.
- Én csináltam - szól közbe Bonyi.
- Asszem nem is szólok ma már semmit sem - indul ezzel vissza a srác csocsózni...

Egészségem táján: Múlik a betegségem, nem lett sem konnektoros orrom, sem pedig csavaros a farkam, így már biztos, hogy nem sertésinfluenza. Tegnapelőtt mézes negró, mézes tea, mézes kanál, mézes vajaskenyér. Tegnap mézzel ittam a kávékat is, nem volt rossz...

Levélben: Örömmel értesített a UPC, hogy felemelik a sávszélességemet 15 mbit/s-re, havidíj emelése nélkül. Örömmel fogadtam.

Egy kanyarnál: Elhúz előttem egy Renault Mégane Senic. A sofőr úgy bedől a kanyarban, mintha jobb fülére ráakasztottak volna öt kiló krumplit, pedig a centrifugális erő 15 km/h-nál nem paszírozta volna a másik oldali ablakhoz. Bár lehet, hogy az 1,2 tonnás autónak pont az a fejnyi súlypontáthelyezésre volt szüksége az optimális ív megtartásához.

Interneten: Megdícsérték a munkám olyan emberek, akiknek ehhez nem fűződött érdekük, személyesen nem is ismernek, de jártasak a szakterületen, örülök. (bővebben)

Itt: Mondtam pár jó poént a héten.

Ott: Mondtam pár rosszat is.

Itt-ott: Ellenben sok jót is hallottam a héten.

Más szerepkörökben: a héten láttam a postásomat civilben, akit közel öt éve ismerek. Egy kék Astrában ült, egy ingben és nem a zöld munkaruhában. Furcsa volt, mint ahogy a boltos csávó is fehér köpeny nélkül a barátnőjével, akivel egyik este futottam össze. Egy éve járok a boltba, öt éve ismerem a postásom, sosem gondoltam bele, hogy van élet a zöld postásmellényen és a fehér boltosköpenyen is túl...

Kávégépnél: Tanultam egy új szót, csak most nem jut eszembe.

A jövőben: új kézfogásunk van Csabival (vicces). Meglátjuk meddig.

A jelenben: Takival még mindig a régi kézfogásunk van:)

Otthon: a hét elején káosz volt és rossz közérzet az Atombunkerban. Borotválkozás, rendrakás és takarítás után helyreállt a lelki békém. Azóta is megvan.

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr631423483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.10.03. 14:10:45

Eza bejegyzés nagyon tetszett,olthatatlan vágyat éreztem rá,hogy néhányra reagáljak.

Szállodában:Tegnap bejelentkezett egy fiatal,huszas évei eleján járó nő,kifizeti az egyágyas szobát majd rákérdez kétágy van-e benne?Mondom igen,akkor kezdett derengeni,hogy itt valami csalafintaság lesz.Félóra múlva megjelenik egy olyan ötvenes úr,mondja megy a xyz szobába,kérdezem itt tetszik aludni? (Én kis naív,hát ja aludni,hogyne,kisördög Andiban) Azt feleli igen,én meg na akkor kéremszépen kérek még 6300 Ft-ot,mert a hölgy csak egyágyasat fizetett.A faszi kiperkált egy tízezrest és azt mondja,köszi a többi a magáé.Hínnye ilyen jatott is rég kaptam már.:-)
Andi haja befestve,lelkibéke itt is rendben.
Rossmanban: inkább Dm-es vagyok ,bár van egy betelt kuponfüzetem,ami 15% kedvezményre jogosít.Vettem egy Loreál kenceficét ,ha bekenem az arcomat vele tuti boldogságtól fogok sugározni (hát rá van írva,és rózsaszínű a krém,eleve happy vagyok.:-)
Szórakozóhelyen:Ez a bejegyzésed nagyon tetszett,így hát erre reagálok (én mostanság nem voltam sehol).Szóval rámosolygott Atomra a lány,ez nagyon jó,remélem vissza is mosolygott (és nem pironkodva elkapta a tekintetét),összejöhetne már ennek a srácnak egy társ,barátnő vagy amit szeretne igazán megérdemelné.
Járdán: A "mendegélő" bácsit láttam a minap, a fal mellett megy ,fejét lehajtva,soha nem néz fel.Ballonkabát van rajta ,olyan 70-80 év közötti.Mit érezhet a "mendegélő" bácsi,miközben rója a köröket a panelrengetegben,szigorúan a fal mellett menve?

Atom · http://atom.blog.hu 2009.10.04. 11:48:13

@Törzsvendég:-): :)))
"igazán megérdemelné." - köszike, mosolygott:)
Járdán: én is azon gondolkodtam, hogy a hümmögő ember fejében vajon mi lehet... Minek látott engem, minek látta az utcát - húúú....
süti beállítások módosítása