A hétvégém kicsit sűrű volt, péntek este éjszakai rodeón voltunk Marcival, amiről már beszámoltam itt, szombaton pedig Szentkirályszabadjára mentünk a Castrol Edge Rally Show-ra. Féltem, hogy gyenge lesz, mint a Verdanapok 2, de szerencsére most nem unatkoztam. Volt egy csomó híresség (Szujó, Czolner, Lázár 1, Lázár 2, Sub Bass). Na meg egy csomó raliversenyző is, Spitzmüller, Érdi, Botka, Turán, Bútor, Elek, Benik). Itt épp Szujó készülődik:
A program javarészt ralizással telt, mentek a "sztárok", meg mentek a ralisok, össze-vissza cserélgetve autót, navigátort s miegymást, sokszor nem tudtam lekövetni, hogy ki hol és mit. Idővel átsétáltunk Marcival a driftesekhez. Driftversenyzők koptatták a kerekeket az aszfaltpályán, be lehetett ülni melléjük (volt három VIP jegyünk:). Először még izguló gyomorral és csodálattal bámultam az elsuhanó bmw-ket, hihetetlen, hogy milyen pontosan tudják csúsztatni, hosszú-hosszú szakaszokon az autókat. A látvány a rajtam lassan rétegző gumipor egyszerűen bizsergetően hatott, kirázott a hideg.
Tehát izgultam, mert hamar rosszul szoktam lenni a kocsiban, ha valaki sok gázt és féket használ. Marci hajthatatlan volt, ő ment először, aztán már nekem sem volt visszaút. Láttam, hogy igazán csak jobbra-balra megy a kocsi, úgy véltem talán kibírom, én is beültem.
"KIRÁLY! EZ KURVA JÓ!" - ilyesmiket ordítottam odabent, telivigyorral, őszinte mosollyal, nagyon jó volt. Jobbra-balra ütöttem a sisakban a fejem, és közben nem hittem el az irányt. Tudjátok nagyon fura ám úgy végigmenni egy kanyarban, hogy közben a kocsi orra merőleges az út belső ívére, kicsit természetellenes, nem megszokott, újszerű, zsír... Itt a videóm a rendezvényről. A driftnek egy külön részt szenteltem benne:)
Ahogy kiszálltam a jobbkormányos valószínűleg Nissanból, már rohantam is a fehér BMW-hez, hogy mehessek azzal is. Szintén üvöltözés, aztán kaptam a jókedvért egy ajándékkört, és megtudtam mi az, amikor a kocsi csak úgy "nyúlik a kanyarban". Kész. Szuper volt. Marcinak is nagyon tetszett. Köszönjük innen is a srácoknak a fuvart.