atom

Vihar után a Balatonnál - felhő a Badacsony tetején (videóval frissítve)

2009.07.19. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Vihar után a Balatonnál - felhő a Badacsony tetején (videóval frissítve) Tovább

Ma nem jutottam sokáig gép elé, most is csak pár pillanatra huppanok ide, pont annyi időre, hogy beilleszem a képet, amit a nagy tegnapi vihar után csináltam. Na igen, a vihar engem útközben ért, félre is kellett állni a nagy jégesőben, mert már nem láttam semmit. Aztán némileg kitisztult az idő és óriási szélvihar közepette (majdnem elfújta hab-testemet) kisétáltam a partra meglefotózni ezt a hegytetőn csücsülő felhőt:)

Ugye szép?!

UPDATE: csináltam videót is útközben villámokkal meg jéggel:

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr791254024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor2 2009.07.19. 16:25:21

ez egy jó kép nekem nagyon tetszik
süti beállítások módosítása