atom

Egy hang a háttérből

2009.06.17. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Egy hang a háttérből Tovább

Sosem voltam sportrajongó, valahogy ez a szál hiányzott az életemből. Nem szerettem focizni, de kosarazni sem igazán. Nem labdaundorom volt, hiszen kifejezetten imádtam egyérintőzni meg ilyesmik, csak a csapatszerűen mások ellen vívott harc a bogyóért az, ami nem fogott meg.

Ez azóta sem változott – igaz valamikor végignéztem egy curling meccset a tévében és tavaly még vízilabda mérkőzésen is voltam. Emellett az olimpia alatt néha ráfeszültem hajnalban a képernyőre, persze csak lazításképp. Na igen, az ember változik. Manapság már nem sport iránti érdeklődési köteléknek egyetlen, rövid és rojtos szála hiányzik, hanem egy hang a háttérből. Hat éve...


Stílusosan egy jéghokimérkőzés aláfestő zenével a Ganxsta Z. és Kartel - Jégre Teszlek című albumról...

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr801188874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2009.06.17. 18:46:40

Tóni ez nagyon szép volt!
Kicsit visszahozta a gyermekkoromat, egy csomó bejátszásra emlékszem.
süti beállítások módosítása