atom

Haj, ajándékok, meg az új könyv

2009.06.03. 10:01 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Haj, ajándékok, meg az új könyv Tovább

Örömmel töltött el, hogy tegnap sok-sok embernek eszébe jutottam. Nagyjából ennyiben ki is merül a nagy szülinapi feeling, hiszen nem volt nemzeti ünnep, se torta, se más... Majd hétvégén grillezünk meg ilyesmik. És örülök a kommenteknek, sms-eknek, iwiwes üziknek, e-maileknek szóbeli jókívánságoknak:) Bonyi James Bondos időzítésű, 0:07-es smse után pankeeyvel beszélgettem, 0:14-kor kapcsoltak össze minket a mobilos adótornyok (na igen, akik elsők akarnak lenni):P

Felmerült egy kérdés Anditól: Mit kaptál? - ezt a kérdést több szempont szerint lehet vizsgálni. A családtól, Anyától általában már január után megkapom az ajándékomat, de azt vagy ötször: "Jó, akkor ezt megveszem és ezt kapod tőlem szülinapodra." - hangzik el többször is:P Utoljára egy inget és egy táskát kaptam.

Aztán kaptam tegnap fodrászkupont is Julitól, ha jelentkezem érte. Ez smsben érkezett, s felér egy hajvágási-felhívással is, ugyanis kezd kicsit elviszes lenni a séróm. Több, mint két hónapja nem voltam fodrásznál, tehát valami már burjánzik a fejemen:P

Illetve megérkezett egy könyv is, amit még a múlt héten vettem (így lényegében kaptam ajándékot, csak fizettem érte:P). Réz András: Mozibubus című könyve. Ezt a Réz könyvet és a válogatott szorongásokat bírom. Olvastam mást is már tőle, de az annyira nem fogott meg.

Még kaptam Henitől is két képet, de azt majd később bejegyzem:P ... Nem hazudok, örülök az ajándéknak, viszont nem szoktam várni/elvárni. Ha valaki ad egy tábla csokit, már attól is tapsol a fülem:P Jee... Nah, de most már befejezem e bejegyzést, mivel a blog.hu sünetel, ezért csak holnap teszem fel. Most megiszom egy sört, nézek valamit a tévében és alszom:P Micsoda buli?!:P

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr151160718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2009.06.03. 12:32:18

Jók lehetnek ezek a könyvek, most tök felkeltetted az érdeklődésemet.
Örülök, hogy sokan gondoltak rád!
Hajrá Gyuri kakas!

pankeey 2009.06.03. 13:07:44

vegre kilatsz a hajad alol? :)

ps.: kivanom a rak-megelozesed is ilyen gordulekeny legyen, mint egy hajvagas - meghat en is utalom, ha bebudositessz :P

elvegre ha nem pusztitod magad, minden nap ajandek/unnep ;)

Törzsvendég:-) 2009.06.03. 14:57:14

Jó ajándékok,a sütögetés az meg tutira jó lesz,jó időt hozzá.A könyvrő ugrott be,egyszer ezt kaptam karácsonyra,nagyon bírom (egy jó ajándék volt akkoriban.)
www.abszolutkonyv.hu/muveszet/film/5124-1001-film-amit-latnod-kell-mielott-meghalsz.html

-Ani- 2009.06.03. 17:32:57

Kisfiam! Örülök, hogy ilyen sok barátod van, és remélem az évek során csak növexik a számuk. Én is szeretnék még sok-sok évig megvenni mindent neked! :)) Az előző bejegyzésednél tortáznak....de annyira...de annyira....és én szeretem a tortát.....még a végén sütök neked péntekre! Na jó, ha nem, akkor veszek! (csak azért, hogy ehessek belőle) :))))

Atom · http://atom.blog.hu 2009.06.05. 01:38:58

Ezt a könyvet már láttam.. Igaz, hogy még nem olvastam, de mentségemre szóljon, hogy élek!
Péntek, grill+torta+barátok=CSUHAJJA!
süti beállítások módosítása