atom

Pipacs

2009.05.20. 09:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Pipacs Tovább

A pipacs az egy olyan szó, ami hallatán nekem nem egy piros virág képe ugrik be tizedmásodperc alatt, hanem Rejtő Jenő egyik művének főhőse, Pipacs a fenegyerek. Lehet, hogy ez azért van, mert sosem látok manapság pipacsot, sőt, évek óta igazi ritkaságként kezelhető az életteremben, hiszen amikor járok kelek erre-arra, valahogy mindig sikerül olyan útvonalakat, tájakat s miegymást találnom, ahol nincs pipacs. (Ez utóbbi azért nem teljesen igaz, hiszen pár hete láttam egy szálat a kissomlyói hegyen, egy szálat). Egyébként biztos vannak Vas megyében is mezők, csak épp én nem járok arra.

Anyával tegnap a Fővárosba igyekeztünk reggel, aztán Székesfehérvár után Pákozd felé az alábbi körforgalom tárult elénk:

Utána pedig még temérdek pipacsot láttunk az út szélén is, fotóztam is agyba-főbe, ha egyszer már ennyit láttam egyszerre:P Később is elég sok volt az út mellett, pipacsból ott nincs hiány, akad dőgivel:)

  • Ti mikor láttatok utoljára pipacsot (sokat)? Mindenhol kevés van, vagy csak Vasban nincs úton-útfélen?
Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr431132588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tüncite 2009.05.20. 13:31:07

nálunk Tolnában sok van :) a falunk határa egy hatalmas piros szőnyeg :)

Atom · http://atom.blog.hu 2009.05.20. 13:41:02

@tüncite: Nálunk meg a sárga (azaz a repce) uralkodik

igor2 2009.05.21. 18:43:35

@Atom @tüncite: Nálunk (Győrtől pár km-re) mindegyikből van nagyon sok bár a pipacsból nem annyi hogy egybe függő mezőt alkosson de azért szép nagy mennyiségeben lehet néhol látni.

charlie 2009.05.22. 10:26:54

Én talán nem is láttam idén pipacsot, de repcét azt annál többet.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.05.24. 13:42:05

Jelentem ma láttam kisebb pipacsmezőket, közben kiderült, hogy Veszprém megyében járunk..
süti beállítások módosítása