atom

Két éves - boldog szülinapot blogom

2009.04.29. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
Két éves - boldog szülinapot blogom Tovább

Bon Jour! Ez a nap is eljött. Mon Dieux!

Na most az a szituáció áll fenn, hogy két éves lett az atom.blog.hu - pont.
E bejegyzést nem akarom ömlengős összegzésnek megírni, félre azzal, hogy miről írtam eddig és a többi bla-bla-bla. Ezt csak azért mondom, mert úgyis lesznek még alkalmak olyan bejegyzésekre, amikben engedem a lelkem nyilatkozni:)

Hogy minek köszönhetem azt, hogy még mindig írom e blogot? Idézem magam: „Nektek. Azért mert olvastok, néztek, rendszeresen és rendszertelenül. Mert dicsértek, mert bíráltok, mert érdekesnek vagy épp unalmasnak találtok. Hiszek abban, hogy a statisztikákat nem csak a google-ből jött véletlen kattintások formálják.” – azt hiszem ebben minden benne van.

Promóció keretében csináltatni akartam bögrét vagy kulcstartót szorgos olvasóknak (már tavaly is), aztán idén is megláttam, hogy mi mennyibe kerül és rájöttem, hogy nem jó buli. Egyelőre nem akarok hitelt felvenni és így vagy igazságtalanul járok el, vagy el kellett volna adnom a Luigit, hogy mindenki kapjon. Maradjunk annyiban, hogy válság van és nincs pénz marketingre.

Bögre és miegymás helyett venni akartam egy szelet tortát magamnak gyertyával, de mire végeztem a munkával bezárt a cuki, másikat meg lusta voltam keresni, így három kocka epres Milkán kellett osztozkodnunk némi mécsesfényben.

Más nem marad így a végére! Köszönöm nektek, a családomnak, a barátoknak, az olvasóknak, az index-címlapra olykor kirakóknak, a blog.hu google-barát címke-rendszerének, az alaszkai jávorszarvasoknak és mindenkinek. VILÁGBÉKE!

Köszönöm az eddig írásban érkezett 2851 kommentet (2009.04.28. 23:20-kor), és a számos szóbeli hozzászólást is. Peace!

Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr8907049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hanzs 2009.04.29. 15:06:42

Szeva Atom,

Förszt ájm gratulálok a kettő éves évfordulódhoz, remélem lesz majd mögötte egyszer egy 0 is :O)
Szekond tájm már egy ideje olvasgatom a dolgaidat, nekem bejön!

Sok sikert meg kéz és lábtörést és egyéb horroriszttikus fákingjó kivánságokat küldök innen a multibó :O)

rákendroll

Hajnal Pappa 2009.04.29. 17:34:41

Boldog születésnapot a virtuális életednek,hurrrá!:)

bnyhdz 2009.04.29. 21:35:54

Kedves Blog!
Születésnapod alkalmából engedd meg, hogy köszöntselek: köszöntelek!
Tortát nem kapsz, mert megromlana, a gyertya meg eldől és leégsz (bár téged egyesek akár fel is gyújthatnak :D ).
Szóval csak annyi: még sok-sok szülinapot, és karakterekben, pixelekben gazdag bejegyzéseket kívánok!

Törzsvendég:-) 2009.04.30. 05:49:22

Én is csatlakozok az előttem szólókhoz (már még csak pár hónapja olvasgatlak),de nagyon jó blog.:-)Remélem sokáig fogsz élni.:-)

Atom · http://atom.blog.hu 2009.04.30. 09:35:46

Köszönöm a jókívánságokat! Nos remélem, hogy azért még egy darabig eléldegélek:P
süti beállítások módosítása