atom

Boldog Szülinapot Marci!

2009.03.29. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Boldog Szülinapot Marci! Tovább

1997 március 29-én a kissomlyói klubot meszeltük épp bátyámmal és a barátokkal, amikor apánk beállított és közölte: "Megszületett a Marci."

Persze ezután pezsgő és miegymás következett, testvérünk született, ünnepeltünk:D
Így hát ma Boldog Szülinapot kívánok öcsémnek, akiről már írtam egy "híresebb" bejegyzést, azt az ijeszgetőset, amiért egyesek szemét rohadék bunkónak könyveltek el, mások pedig jót nevettek. Szabad megjegyeznem öcsémnek akkor is tetszett, és azóta is tetszik, büszkén mutogatta a videót ismerőseinek. Akkor miért is vagyok szemét? Na mindegy...

Na de mik történtek március 29-én?
E napon sok híres ember született, csak hogy a kedvenceimet említsem:
Kosztolányi Dezső (1885), Rejtő Jenő (1905), Terence Hill (1940), Lucy Liu (1968)

E napon koronázták Hunyadi Mátyást királlyá 1464-ben, ekkor foglalták vissza Győrt a törököktől 1598-ban, e napon alakult meg a MASZOVLET (Malév elődje) 1946-ban, és szintén 03.29-én hagyta el az utolsó amcsi katona Vietnámot, még 1973-ban.

Jah, és 1997 március 29-én született az öcsém, és mi örültünk...

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr281010488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2009.03.29. 14:54:37

Boldog szülinapot, Marci! :)
süti beállítások módosítása