atom

Atom in Frankfurt

2009.03.27. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Atom in Frankfurt Tovább

Utazom... Jelenleg valahol Németországban koptatjuk busszal az utat (ha minden igaz már Frankfurt közelében. Ezt a bejegyzést tegnap este írom, mert ugye nem tudhatom, hogy lesz-e net, avagy sem. Vagy ha van is wifi, akkor mennyi időm lesz blogolni. Írtam tartalékbejegyzéseket biztonság kedvéért, remélem felülírhatom majd azokat a helyszínről.
Ja és hogy mit csinálok Frankfurtban? Levesért és virsliért jöttem. Továbbá egy kultúrcsere programon veszek részt, mint sajtós, a KUNSZT 2009-en. A Si&Lu divattervező csapat bemutatója alkotja a törzsprogramot, emellett lesz még tánc, zene no meg tánczene.
Remélhetőleg lesz a sok program mellett annyi szabadidőm és energiám (az akksikban), hogy járhassak egyet Frankfurtban és kattogtathassak is. Szerintem nem fogom agyonmúzeumozni magam, de azért a körbenézek. Célom, hogy egyek frankfurti virslit vagy legalább egy (Bethmännchen-t), ez olyan, mint ahogy a Hortobágyon meg kell kóstolni a gulyást, a Tiszánál a halászlét, Angliában a bélszínt, Hamburgban a hamburgert, Párizsban a párizsit és Kölnben a kölnit.

Csütörtök este tízkor (azaz tegnap sötétben), indultunk el Szombathelyről. Az első éjszakát a buszon töltöttük, valószínűleg e bejegyzés megjelenésének idejére már a segg-zsibbadási együtthatóm túlontúl meghaladta a még tűrhető szintet, és a nyakam is fáj, mert elfeküdtem (a döntött fejemtől a jobb vállamon képződött nyáltócsáról már ne is beszéljünk). Aztán ma és holnap programok, szombat este pedig indulás vissza, és ismét egy kellemes éjszaka buszon. Nem panaszkodom ám, csak a 194-196 centiméteres magasságom (+haj) nem igazán összeegyeztethető a „Biztonság, luxus, kényelem, minden kilométeren” – szlogen harmadik szavával.
Ebben a három napban Gábor bátyó és Kalóz kutya, akik beköltöznek a lakásomba, remélem jól fogják érezni magukat. Két új szingli pasi a szombathelyi csajok és kutyalányok örömére. Bízom benne, hogy nem fogják szét kalózkodni a lakást! :D

Nah, agyő mindenkinek, ha tudok helyszíni bejelentkezem, de nem biztos...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr73993964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.03.27. 09:28:00

Hát arra kíváncsi vagyok mi a fenee aza betmencsen leves?Éjszakai portyáján Batman valahová beolálkodott és elcsent valami levest?:-)Érezd magad jól!:-)Kíváncsi leszek az élménybeszámolóra.

Törzsvendég:-) 2009.03.27. 09:29:53

@Veréb75: Mi a frászból gondoltam én azt,hogy az egy leves?

Törzsvendég:-) 2009.03.27. 09:34:11

@Veréb75: Közben megnéztem egy bombon vagy mi,marcipános rózsavizes porcukros cucc.Atom!Én ezt a heyedba kihagynám:-)(Bár ha a marcipánt szreted akkor biztosan ízleni fog.)Ma is tanultam valamit...
süti beállítások módosítása