atom

Here come the girls - Ó a nők

2009.03.17. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Here come the girls - Ó a nők Tovább

Gondolom sokak számára ismerős az a helyzet, hogy a férfi és a nő készül valahova, a férfi indulás előtt negyedórával kezd öltözködni, viszont a nő akkor már minimum egy órája készülődik. Vagy az is előfordul, hogy mi már talpig kirittyentve várunk a lakásban, az ajtóban, az autóban és a percek csak mennek és mennek, a nő viszont még felvesz egy másik blúzt, amihez másik cipő és táska dukál, vagy épp a tükör előtt szépítkezik. Persze még a kocsiban a visszapillantó elfordul és egy két utolsó simítás. A női lelemény, az utolsó csillanó korlátban is képesek felfedezni egy tükröt:P
Eme készülődési különbség női oldalát is jól bemutatja ez a kis rövid reklám. A végén látható az a pár fickó is, aki valószínűleg már negyedórával a buli hivatalos kezdete előtt odaértek a helyszínre:P

Na de ez a videó nem kukacoskodásnak lett szánva részemről, hiszen nyugodtan kimondhatom, hogy pont ezért szeretjük őket. (Én biztos.) Azok miatt a kis részletek miatt, amitől olyan igazán nőiesek lesznek. Egy árnyalatnyi rúzs, egy kis szemfesték, tehát némi smink, a szempillaspirál már csak hab a tortán:P Egy fülbevaló vagy egy karkötő, körömlakk, itt-ott feszülő vagy épp laza ruhák stb. stb. stb. S minden olyan apróság, ami mutatja, hogy nő a nő, amivel kenyérre lehet kenni minket.

Mindig szerettem az ilyen részleteket (azt már nem, ha valaki túlzásba vitte), épp ezért voltam mindig türelmes, amikor már negyed órája késtünk valahonnan és még hátra volt egy hajszárítás vagy az ajtóban érte utol a gondolat a nőt, hogy inkább más ruhát vesz fel. Sosem voltam ideges, hiszen mindig is láttam, hogy mennyit jelent még egy vonás a szem körül vagy egy másik szoknya. Na ugye a szoknya, a tavasz a kedvenc évszakom, mert többhónapnyi rejtegetés után újra látjuk a lábakat:)
Biztos akadnak ellenérvek és rossz példák is a fenti gondolatmenetre (mint mindenre), de magam tapasztalataiból indultam ki, és én így látom ezeket:) …

(E bejegyzés azon megfontolásból íródott, hogy némi zsörtölődést hallgattam a minap egy hím részéről aki asszonya késése miatt szabadkozott, holott nem kellett volna mentegetőznie, hiszen a mellette ácsorgó nőstény külleme minden késésre igazolást, minden magyarázkodásra felmentést adott.) Mondtam akkor is: Ezért is szeretjük őket nem? :)

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr34990300

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: why not check here 2017.11.27. 02:35:39

Lexus: Izgalmas tanulmány és vadonatúj zászlóshajó Tokióra - Toyota és Lexus új vagy bontott alkatrészek

Trackback: Sexy High heels 2017.10.23. 11:55:47

army early report - Free hipaa training online medical office

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tüncite 2009.03.17. 08:46:59

teljesen elolvadtam :P a ritka kivétel vagy! :)

-Ani- 2009.03.17. 14:36:34

Ezt nem is írhatta volna más..... az én fiam! :))))

Törzsvendég:-) 2009.03.17. 19:05:48

Hát ezek rám nem jellemzőek,én reggel is 10 perc alatt kész vagyok.Ilyenkor gondolkodóba esek,hogy lehet nem is vagyok nő?:-)Az idejét sem tudom mikor volt utoljára rajtam smink,zudom már miért kaptam a férfias nevet.:-)Anyámék sejtettek valamit már akkor.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.03.18. 19:12:51

tüncite: Elolvadtál;) Köszi:)
Ani (Anya): Jó neveltetés. Nem is tudom kire vártunk mindig, ha mentünk valahova:P (Kivétel vasárnap buszhoz menet, a kapkodás mindig az én saram!)
V75: Vannak kivételek:P "lehet nem is vagyok nő?:-)" - Dehogynem:)
süti beállítások módosítása