atom

Matt Harding - Az ember aki, körbetáncolta a földet

2009.02.09. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
Matt Harding - Az ember aki, körbetáncolta a földet Tovább

Mivel akad még a bolygón olyan ember, aki nem látta ezt a videót, illetve nem is hallott róla (egy-két nappal ezelőttig én sem), így bejegyzem:)

Matt Harding 2003-ban megunta a programozói munkáját, és úgy döntött, hogy összes spórolt pénzét egy ázsiai körútra költi. Matt egy "tömegmészárlásos" játék fejlesztése kapcsán érezte úgy, hogy életéből a következő két évet nem arra szeretné szánni. Létrehozott egy honlapot, amin utazásáról írt és videókat tett közzé családjának, barátainak, aztán elindult (whereisthehellismatt.com).

Első útján Hanoiban, egy barátja javasolta Mattnek, hogy táncolja el egyedi táncát a kamera előtt, s később ezt az utazás több állomásán megtette. A táncolós jelenetekből végül összeált egy videó ami híres lett a netezők körében, ezeken a videókon Matt még egyedül táncol.
A Stride rágógumigyár üzleti lehetőséget látott a videókban, így szponzorálták a programozó következő útjait, így Mattnek lehetősége adódott bejárni a világot és táncikálnia szebbnél-szebb tájakon. A legutolsó, 2008-ban kiadott videójában javarészt már rajongóival táncol, 14 hónap utazás alatt 42 országban járt, s ebből készült el a kisfilm. Nekem ez a kedvencem mind közül, a legutolsó, a rajongókkal készített, ebben valahogy a világ körbetáncolása mellett már van valamilyen mögöttes tartalom is. Mindegy, hogy Miami vagy épp Kirgisztán, mindenki ugyanúgy táncol Mattel:

Where the Hell is Matt? (2008) from Matthew Harding on Vimeo.



Az ezt megelőző két videót is érdemes megnézni! Katt a linkekre! Matt video 1. és Matt video 2.

Köszönöm Andinak, hogy felhívta figyelmem erre a videóra, erre a jelenségre! Önök küldték:)

Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr51928887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.02.09. 07:24:42

Továbbra is szeretem .:-)
Hoztam még egy remek embert,Ő bringázik a békéért.Nálunk is aludt.
www.bikerontheroad.com/
Nagyon jó fej ember.

Törzsvendég:-) 2009.02.09. 07:38:44

Én pedig köszön Agyvihar blog írójának (problogger,vagy blogíró vagy ahogy tetszik).:-)

charlie 2009.02.09. 15:42:10

És mi a helyzet Matt barátnőjével? :DDD

www.youtube.com/watch?v=ECoMe8IM3RU

pankeey 2009.02.09. 15:42:55

Blank And Jones - Catch (Martin Roth Remix) @ di.fm
->nalam eppen ez szolt, de majd meghallgatom az eredetit is :)
mondjuk igy is elvezheto volt
ps.: en most hallottam/lattam eloszor - asszem :-]

Atom · http://atom.blog.hu 2009.02.10. 23:29:02

Ez a barátnős nagyon jó:)

Törzsvendég:-) 2009.02.13. 21:11:37

Találtam egy videót,közvetlenül nem ide tartozik,de amikor megláttam valahogy azt gondoltam ez ide kívánkozik.Meg ne kérdezd miért,én csak ámultam lehet azért,mert ez belőlem ámulatot váltott ki.

video.google.com/videoplay?docid=-110994457873269335
Azthiszem lehet tőle is tanulni.
süti beállítások módosítása