atom

Beró

2009.01.18. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Beró Tovább

Miközben ezt a bejegyzést írom egyik percben sírok, és a másikban is. Aztán szünetet tartok s folytatom akkor, amikor már csak a jó dolgok járnak a fejemben. Az, hogy először mindig Bercinek köszöntem, amikor hazaértem, megálltam az udvaron úgy öt percre simogatni, mert farokcsóválva várt a lépcsőn (nem futott elém kapuig, ahhoz lusta volt)...

A gazdi tudja, hogy egyszer eljön az idő, csak mégis amikor ez bekövetkezik, akkor arra gondolunk, hogy még nem kellett volna, és valóban: nem így kellett volna.
És ilyenkor persze rögtön homályos lesz a monitor előttem, mert bekapcsolom és ő a hátterem, itt van a blogom fejlécképében, imádtam, szerettem, barátom volt. Ültünk a lépcsőn, cirógattam a buksiját, ő mindig dörgölőzött, és prüszkölt amikor összekócoltam fején a szőrt...
Jó fajelölgetést a fellegekben, mert ahogy a mese is szól, minden kutya a mennybe jut. Hiányozni fogsz...

Tovább a poszthoz
Címkék: blog atom beró
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr1880210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

..::Froschlama::.. (törölt) 2009.01.19. 19:30:03

Én is...már mikor elkezdtelek olvasni a képeken keresztül beleszerettem:)

Dirity 2009.01.19. 23:58:00

Nagyon okos kutya lehetett öszintén sajnálom.
süti beállítások módosítása