atom

Emberi formák, formabeli emberek - kreatív kampány

2008.12.10. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Emberi formák, formabeli emberek - kreatív kampány Tovább

Sas István előadása után kicsit sokat bóklásztam a youtube-on mindenféle kreatív reklámot nézegetve. Sok-sok jó, szuper, király, sirály és zsír reklámot láttam, amelyek viccesek és frappánsak voltak, viszont sok esetben nem érdemelték meg a kreatív cimkét, mert csak apró gegek voltak, rövid humoros sztorik s nem kreatív kisfilmek.
Aztán ráleltem az első pillanatban kedvencemmé váló 1+1 ukrán tévécsatorna reklámkampányára. Azt kell, hogy mondjam nagyon jól eltalálták ezt a reklámsorozatot.

Nekem az 1:13-nál bekúszó virág-formáció a kedvencem. Annyira jól koreografált, zsír!....

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr84811283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dia 2008.12.10. 18:59:07

Nekem a homokóra tetszett legjobban.

igor2 2008.12.11. 22:43:20

Szerintem is jó a virág.
süti beállítások módosítása