atom

Élő szobrok - posztajánló

2008.11.06. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Élő szobrok - posztajánló Tovább

Tegnap jelent meg Anya blogján egy bejegyzés az élő szobrokról. Az élő szobrok, azaz szobrokat imitáló emberek élete tényleg nem lehet könnyü, hisz mozdulatlanul pózolni egész nap biztos nem egyszerű. Találkoztam már én is megannyi "szoborral" láttam vegyesen élethű és gyengébb utánzót is. Két éve Drezdában voltunk Busával, amikor egy olyan imitátor mögött álltam meg, akiről azt hittem, hogy tényleg egy igazi szobor. Aztán Busa röhögött, mert megmozdult én meg meglepődtem:P Na az jó volt:) A szemein kívül más nem árulta el, annyira profi volt a jelmez, a talapzat, minden. Ilyen szobrokból előadókból látható pár kép az alábbi képre, vagy a tovább-ra kattintva.

Tovább a többi képhez!

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr45752155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása