atom

*megjegyzés* - éjjel

2008.09.14. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
*megjegyzés* - éjjel Tovább

Most értem haza (0:30), azon gondolkodám, hogy még mennyi mindent kéne megcsinálnom egy ilyen "elvesztegetett" nap végén s lám-lám, megint csak megjegyzést írok valami világmegváltó bejegyzés helyett:P
Napom nagy részében a Szépítész kiállításon voltam (melynek ha nem is ez a neve, akkor is így hívom), nem történt túl sok minden, de láttam érdekes bemutatókat is és egy mini-lemezbemutató koncertet is. Sminkelés, fodrászat, műköröm, minden ami női szem-szájnak-körömnek ingere, megjegyzem egy autó-kiállításon jobban eltöltöttem volna időmet, ha már a sors úgy hozta, hogy kannak születtem...
Na mindegy, már megbántam, hogy nem ültem be a masszőrhöz egy lelazító dögönyölésre, jelenleg úgy fáj a derekam, mintha átment volna rajta egy vonat (persze retúr), azt sem tudom, hogy üljek úgy, hogy ne sajogjon ennyire... Nehéz már 25 évesen... Nem olyan, mint amikor még fiatal voltam... Egyre többet gondolkodtam azon is, hogy a biciklizés mellett más mozgás is jót tenne, mert elég könnyen tudok nyugdíjas panaszokat generálni mostanság egy-egy mozdulattal.
Régen voltak tesiórák, akkor még a önfeledt szaltózás is ment, most már csak attól vetek triplaszaltót, ha valaki elalvás után közvetlenül megijeszt:P
Nah, folytatom kis dolgaimat mielőtt még nyugovóra térnék, be is fejezem a pötyögést, nehogy hullafáradtan rémhelyzeteket kreáljon az agyam az ágyban és esetleg ne tudjak majd aludni tőlük...

Ágyő!

update 0:50-kor: most épp szilvásgombócot eszem, ami nagyon meg lett pirítva és nagyon finom:) Jeeee!

update 1:00-kor: azt hiszem kijön a felsőmböl a szilvafolt, mert leettem magam és gyorsan kimostam a csap alatt. A prézlit is összesöpörtem már, mert az meg a földre ment:P

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr87662434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása