atom

Kabrió Fiat 126

2008.09.11. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Kabrió Fiat 126 Tovább

Még a karneválon láttam ezt a kis piros élményautót:) Kabrióval utazni egy külön feeling, volt már párszor szerencsém hozzá, 80km/h-nál kapaszkodva egy Golf középmerevítőjébe kapaszkodva érezhettem, hogy milyen amikor bombaként csapódnak az apró bogarak az ember arcába (mint egy akupunktúrás kezelés:P).
Kabrióval utazni jó... Legyen az sokmilliós szupersportautó vagy akár egy ilyen kisautó. (na ezért a mondatért is sokan megköveznek:P)

Tessék csak megnézni az apró részleteket, a légbeömlőt amott hátul, az oldalán, vagy az anyósülésnél a műszerfalon a kistelevíziót.
 

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr15651190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor2 2008.09.11. 19:30:29

Szerintem mindegy hogy mi van kabrionak meg csinálva csak a tulajdonosának tetszen.

-Ani- 2008.09.12. 10:53:29

Akkor is csak "tyúkrázda"! :))

polski rider 2009.11.28. 12:45:41

He!:)
Random beírtam a google-ba, hogy fiat126 képek, és ez a post volt a második oldalon.
Megörültem, mert ugyanezen a helyen lefényképeztem én is ezt az autót a tavalyi karneválon, és még ugyanazon a napon el is vesztettem a fényképezőm.:)
Azóta se láttam ezt az autót. Van rajta pár érdekes megoldás, a ponyva helyett üvegszálas levehető tető mindenképp az.:):):)
Üdv.: Horváth András
süti beállítások módosítása