atom

Olvasói levél kontra Atom Ellenőrzőmustra

2008.09.08. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Olvasói levél kontra Atom Ellenőrzőmustra Tovább

A múlt héten jelent meg az Ellenőrzőmustra (milyen tanuló voltam) bejegyzésem. Már aznap kaptam Pappától egy levelet, melyben elküldte az egyik már emlegetett sztoriját, egy intőről, melyet egyik ismerőse kapott "bizonyos tevékenységéért".
Mikor elolvastam tizedmásodpercen belül ment is a válasz, hogy blogolási szándékomat jelezzem, ugyanis ez kicsit túl tesz az én "matematika órai trágár levelezésemen".
Az engedély megjött, így rögtön bejegyzem eme érdekes intőt, ím:

"Tisztelt Szülő!
Ádám társával lefényképeztette nemi szervét és ezt az iskolában mutogatták társaiknak.
Ezért osztályfőnöki intőben részesítem."

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr29651769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://wildgica.hu 2008.09.08. 08:03:34

Hehe, hát ez tök durva. Anno nálunk az ablak kitörése volt a hardcore. :D

Penya_ 2008.09.08. 18:33:50

Nemtom az en idombe ezert kb igazgatoit kaptam volna, meg keves agyonveres a diri bacsitol az irodaban, de en meg a 90-es evek kozepen vegeztem az altsuliban.

igor2 2009.12.28. 01:39:03

Hát nekem osztály társam majdnem azért kapott szaktanárit mert be ment a tanári wcbe .Csak azért úszta meg mert ofő nem találta elég komolynak az ügyet a be íráshoz.

a Komédiás 2009.12.28. 01:46:23

"Tisztelt Szülők!

Fiuk jelen volt, és végignézte, ahogy társa bicikli lakatját megrongálják. Ezt sem szóval, sem cselekedettel nem akadályozta meg, ezért osztályfőnöki figyelmeztetésben résesítem."

na ezt übereljétek, ha tudjátok. azért kaptam, mert nem csináltam semmit. fejből tudom a szöveget 2 év után is XDDD
süti beállítások módosítása