atom

Rockabilly verda Skodából

2008.08.28. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Rockabilly verda Skodából Tovább

Már láttam ezt az autót párszor, mindig csak messziről, most viszont pont arra bringáztam amerre parkolt:) Így hamar le is fotóztam:)

Miközben körbesürögtem az autót ütemes rockabilly csengett a fülemben, mindig hallom a dallamot, amikor meglátom, egyszerűen sugározza magából a feelinget. Én úgy gondolom, bár biztos vannak olyanok is, akiknek csak egy szimpla Skoda marad, melynek oldalára valami veterángyilkos lángnyelveket festett. Micsoda dolog kérem szépen!?

Nem baj, ha egy régebbi autót kicsit úgy csinosítunk, ahogy egy régebbi korszakban láthattuk keleti csodák helyett nagy amcsi vasakkal. Nekem kifejezetten tetszik. A tulajdonost még nem láttam, viszont azt mondják, hogy életérzésben és séróban is passzol a verdához.
Korszakra jellemző stílusú zeneszolgáltató remake a hátsó ablakban:

 

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr53620667

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi 2008.08.28. 08:11:12

én már ültem is a kocsiban!! bőbőőőőő!! 50-nek száguldoztunk Szombathely utcáin!:D egyik haveromé... :)

Harle · http://harlequin.blogter.hu/ 2008.08.29. 15:47:28

Az Elvis-tetkós Rolié!! :)
Épp fotómasinával bringáztál arra? Jah, ez a Gagarin út, és épp gólyatábor van!! :)))))

Atom · http://atom.blog.hu 2008.08.29. 19:02:41

Egy kicsit régebben készült már a kép, most nem lenne időm lefotózni a gólyák miatt:P
Fotümasina? Nokia 5310 - azért elmegy:P

Tommi 2008.08.31. 12:56:45

Állat gép, nekem tetszik!
süti beállítások módosítása