atom

Beaker énekel - Meep-meep! - Muppet Show

2008.08.02. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Beaker énekel - Meep-meep! - Muppet Show Tovább

Este belépéskor az épp nézett videók közt kattantam rá erre a videóra, aztán utána a megszokott módon, vagy húsz-harminc percig kalandoztam az ajánlók közt. Aztán rájöttem, hogy amennyire idegesítő eleinte Beaker hangja, annyira vigyorogtat meg engem a vége felé:) Két dalt szúrnék be, annyi bőven elég. Az első a dallama miatt, az előadott szám és a piros szőrős bozontos képbejövetele miatt tetszik:D Egyébként bámulatos, hogy milyen jól fel lehet építeni egy dalt pár szóból:P
 

Az második az a fajta, amelyik kis képkockákból külön-külön összeállva egy egészet alkolkot, imádom. Szeretem ezt a stílust, van is jópár kreatív embernek ebben a kategóriában videója a megosztón:P

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr88584271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása