atom

Nagy vasak Badacsonyban

2008.08.01. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Nagy vasak Badacsonyban Tovább

A Seicento találkozó után hazafelé beugrottam Balatonra anyáékhoz, az estét ott töltöttem, nem siettem haza. A család nagy hévvel mesélte az aznapi badacsonyi túrájukat, az Old Timer találkozón voltak, a hallottak után már engem is érdekelt a dolog.
Másnap 10 perc után végre sikerült levadásznom egy parkolóhelyet a leginkább borturizmusáról ismert Balaton-parti településen, majd az autóból kiszállva láttam, hogy hosszú dudaszók közepette haladnak el a főúton a hosszabbnál-hosszabb amerikai vasak. Fényképezőgép tizedmásodperc alatt elővesz, előrefutás a sínekhez, majd folyamatos exponálás. Na igen, az csak később esett le, hogy nem állítottam át a masinát, így a képek egy része homályos lett.
A jól sikerülteket azért ide biggyesztem, ha bárki részletekre lenne kiváncsi vagy normálisabb képekre, ide kattintva elolvashatja Anya beszámolóját.







 

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr30593604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2008.08.03. 00:26:32

A nagy kombit, meg az alsó képen lévő Camaro-t elfogadnám...

Niki 2008.08.03. 20:38:19

Ilyen nagy kombija volt Szúelen aka Szamantának a Dallasból
süti beállítások módosítása