atom

Csináld magad pólódesign - már megint ecsetet ragadtam

2008.07.24. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Csináld magad pólódesign - már megint ecsetet ragadtam Tovább

Legutóbb a konyhaajtóm egyhangúságán változtattam némi festék és egyéb hozzávalók segítségével, most egy piros pólóra akadt a választás.
Végigfotóztam a folyamatot, aztán később már tudtam, hogy nem fogom beblogolni, pontosabban, akkor amikor a festékben tocsogó pólóval rohantam a fürdőszobába, hogy kimossam amíg lehet. grrr....
Maga az elv egy netes leírásában működött, csak élőben nem. Ilyenkor kreatívan rögtönözni kell, így a problémamegoldó cigarettázás után matricafólia, tollszike és némi cellux segítségével össze is hoztam amit akartam. Elsőre, hogy lássam milyen, hogy sikerül-e, egy "Fiat Seicento" feliratot festettem, (ha már hétvégén találkozóra megyek:) )
 Azt leszámítva, hogy kicsit a felirat lent van (pont bimbivonalban) szerintem jó lett. Na majd legközelebb végigfotózom:)

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr91582257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2008.07.24. 08:52:55

nem rossz dolog, nem rossz dolog... bar az "n" kicsit "h"-s - de jo :-)
a szine meg b...m...k... :-D
egyebkent nem csinkve..? ;>

ps.: mondtam kuldjel kisebb reklamosat, mert spam-elnek az itteni verdasoknak!

Tommi 2008.07.24. 23:02:22

Állítólag, ha csinálsz rendes sablont és Neolux-szal fújod le, miután valamire kifeszítetted a pólót, szebb felületet kapsz... Mondjuk én még nem próbáltam...

Harle · http://harlequin.blogter.hu/ 2008.07.27. 14:01:29

Ügyes vagy, tied a vaskarika projekt is pólóvonalon! ;))) Bimbivonalban épp jó lesz a logó, majd azt kapják a csajok. :D
süti beállítások módosítása