atom

Summer Jam Gördeszkaverseny Szombathely 2008 videó - én is benne vagyok:)

2008.07.12. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Summer Jam Gördeszkaverseny Szombathely 2008 videó - én is benne vagyok:) Tovább

Június 28-án gördeszkaversenyen voltam, na nem mint résztvevő, hanem fotósként álltam a pályára. Ádi megkért, ha már egyszer voltam velük fotózni délután (és születtek jó képek is), akkor fotózhatnék itt is:) (a képeket meglehet nézni itt, illetve hamarosan a vaskarika.hu-n is). Ádi, Pappa, ST3, "a szemüveges srác azzal a kis fekete kamerával, amin olyan tök nagy halszem van" - ki hogy ismeri Ádámot:) már elkészítette és fel is töltötte a videót a versenyről, amely videó 41-ik másodpercétől kemény kétt snitten keresztül is szerepelek:) Tiszta sztárság, terítem is magamnak a vörös posztót az ajtó elé:)
Tessék csak megtekinteni!:)
Kicsit vicces, hogy a múlthét szombati gördeszkarajzos bejegyzésem szinte ugyanígy kezdődött:P

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr91562967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Móni · http://johi.freeblog.hu 2008.07.12. 13:24:50

Hát mit is mondjak...:] Ez a videjó úgy tökéletes, ahogy van!:P

Pappa 2008.07.16. 17:53:32

Eléggé köszönök mindent,nem kicsit...NAGYON!:)
süti beállítások módosítása