atom

*megjegyzés* - technikai fejlődés - megjött a zegér

2008.06.27. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
*megjegyzés* - technikai fejlődés - megjött a zegér Tovább

Igaz már lassan egy hete megérkezett, de mégiscsak bejegyzem.
Sokan amikor hozzáérnek egyből leszarozzák, vagy minimum rángatni kezdik egy "nekem ilyen egér biztos nem kéne" vagy "basszus, de nehéz ezt irányítani" stb... stb... Pedig nem is annyira rossz, csak szokás kérdése. Ha megszokjuk megszeretjük, ha megszeretjük ilyet akarunk később is, mert a Logitech Trackman Wheel jó...
Románcom úgy kezdődött eme kurzorpozícionáló eszközzel vala, hogy egyik napról a másikra gyakszin csak úgy hozzámvágtak egyet, akkor csak letettem a polcra és nem használtam még egy darabig. Később úgy hozta a helyzet, hogy magammal vittem Balatonra, ahol leginkább az ágyon fekve laptopoztam és tetszeni kezdett, hogy nem kell egérpad, nem kell mozgástér, csak leteszem, ő ott elvan, nincs semmi nyűgje. Aztán kezelni is megtanultam és lám-lám megszerettem. Persze vannak egérpadot nem igénylő nagyon pontos optikai egerek is nagyon sok dpi-vel, de ez teljesen más.
Egy-két ismerősöm többszöri használat után kezdett ráérezni az ízére, konkrétan Busa kérte tavaly, hogy ezt vigyem melózni illetve pankeey dícsérte még a használatát.
Sajnos az évek alatt (meg az előző tulaj keze alatt is) a klikkelő gomb formája eldeformálódott, így nehézzé vált a kattintás, ezért eljött a csere ideje.
Néztem szimpla egereket, de neeem.... Próbáltam is, jók is, de már annyira megszoktam photoshopban is meg mindenhol, hogy maradok ennél. Az más tészta, hogy anyagilag jobban tetszettek az 5ezres egerek, viszont a kényelmet meg kell fizetni, ezért 13ezerért megvettem a vezetéknélküli Trackmant. Sokkal rosszabb lett volna vágyakoznom egy 5ezres egérrel a Trackmanra és egy golyóval (nem herével) nem is tudtam volna elkészíteni ezt a képet:P

 

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr86524195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2008.06.27. 16:18:22

áá, a hanyategér nagyon jo dolog, nékem is vna egy, igaz, az csak soros portos, igy csak a meloba tudom hasznalni. de nagyon kényelmes dolog.

pankeey 2008.06.27. 19:51:21

aaaaalllat. szeeep a golyod nyulszemu.
a regi kell meg neked?

ps.: probald ki csak az egyikkel, kis atominator!
süti beállítások módosítása