atom

Végzősök bankettje 2008 - NYMESEK

2008.06.16. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Végzősök bankettje 2008 - NYMESEK Tovább
Végzős lévén elmentem pénteken a végzősök bankettjére. Inkább volt munka, mint szórakozás, fotózni mentem a nagyjából 70 főre gyarapodott társaságot, kicsit lázasan, kicsit betegen. Hét óra után kezdődött a kihagyhatatlan Gadányis pohárköszöntővel, majd svédasztallal folytatódott a kifutó széria ünneplése. Személy szerint próbáltam minél kisebb feltűnést kelteni, avagy próbáltam hiénaságomat leplezni az asztalhoz való sietséggel, de nem teketóriázhattam sokat, hisz akkor meg kellett volna elégednem azzal a fél gyerekadagnyi krumplistésztával, amit ebédre ettem. Három rántottkarfiollal és mexikói salátával a tányéromon elégedetten vonultam félre, büszkén csipegettem a zsákmányt, majd egy kicsit még repetáztam José Halapinhoból egy kis sajtos pogácsával. Kb két óra kellett, hogy nekiálljon az első páros lötyögni a platzon, a bőrgatyások azaz a Tequila együttes, pedig kitett magáért, hogy táncra bírja az ellazult hallgatóságot.
Később aztán elkezdődött a suli-muri, láthattunk mindenféle szokásos és szokatlan (avagy a elvont-modern táncok műfajában is elég érdekesnek mondható) mozgással megáldott embereket, mindkét nem részéről. Az elnyűhetetlen "Szerelemvonat" slágere alatt kígyózó tömeg fotózása közben, sikerült egyszer lencsevégre kapnom magam:P (tessék csak balra nézni a képen:))
Az egyik legjobb 'pillanat' az volt, amikor egyik percről a másikra erős nőtúltengés volt a teremben, ugyanis a férfiak kivonultak EB-t nézni:P
Természetesen beettem magam a tömegbe, persze csak fotózni, na jó meg azért is, hogy szóbaelegyedjek egy-két kiszemelt áldozatommal:)
Hogy sikeres voltam-e? Hehe... Négyből négy volt... ...foglalt.  Na mindegy, most ilyen a formám:P Lesz ez még jobb arány is:) Összeségében biztos jobb lett volna végzősként és nem fotósként érkezni, de nem tudom, hogy mennyire éreztem volna jól magam, hisz közelibb barát most egy sem akadt. Ejj-ejj-ejj...
Fotók a hetifrissito.hu-n ide kattintva, illetve a hamarosan induló vaskarika.hu-n is lesznek:)
Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr97521460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pappa 2008.06.17. 10:14:16

na mikor lesz már a fából vaskarika?:D

Atom · http://atom.blog.hu 2008.06.17. 14:21:19

Június vége felé várható:)

Harle · http://harlequin.blogter.hu/ 2008.06.17. 16:31:58

Több nő, mint "kolbász"! ;DDDD
DJ Szúnyoggal?
Mijeza vaskarika izé? ;DD
süti beállítások módosítása