atom

*megjegyzés* - agyhalál - frissítve

2008.05.15. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
*megjegyzés* - agyhalál - frissítve Tovább
Elsőre nem sikerültek túl fényesen a vezetési ismeretek és az alkalmazott társadalomelméleti ismeretek vizsgáim. UV, egyértelmű... Gondoltam majd lesz elég időm felkészülni, így inkább egyéb zh-imra fordítottam energiáim, pláne csütörtökön szigorlat, arra tanulni kell. Szerda estére úgy éreztem, hogy nem csak szellemileg fáradt vagyok, hanem memorizálandó adatok tárolására is képtelen vagyok, lemerültem.

Kedden a marketing zh-m előtt nem sokkal a fent említett két tantárgyat oktató illetőnél jártunk.
- Mikor lesz az UV?
- Hmm... 19-én.
- Az nem jó, akkor írásbelizünk.
- Akkor 15-én.
- Akkor szigorlatozunk, az nem jó.
- Mikor kezdődik a szigorlat?
- 8-kor.
- Akkor 7re idejönnek, 8ig simán befejezik. Nincs semmi időm, bevagyok táblázva, nekem akkor jó.

Ha nem is szó szerint idézem, de ez a beszélgetés zajlott le. Félreértés ne essék, az nem cseszi a csőrőm, hogy két tantárgy egész félévi anyagából kell 1 óra alatt vizsgázni, hisz ha kevés a kérdés és felkészült a hallgató, akkor megoldható. Az a bajom, hogy a szigorlat napján van, így az elmúlt három napban azzal töltöttem időmet, hogy ültem otthon csendben és tanultam. Jó, a blogomhoz is alig nyúltam, most is csak azért írok ennyit, mert az ilyen szabadműfajú eszmefuttatásokat folyamatosan tudom gépelni és nem kell hozzá gondolkodási idő. Na már most, tudom, hogy kisujjból kéne kirázni a tananyagot, évközben kéne tanulni, megérdemeljük stb... Viszont egy ici-pici emberség (vagy inkább szánalom) lehetett volna a tanárban és átrakhatta volna más időpontra is e két vizsgát. Egyértelmű, hogy ha UV-zünk, akkor nem állunk teljesen a helyzet magaslatán, nem vagyunk kitűnő tanulók... Vááá... Na mindegy... Ebben a félévben már módszeresen szivatott minket eleget (kicsit rászolgáltunk), remélem azért picit lágyul az a szív (már ha egyáltalán van).
Most örülök, mert három tárgyból vannak hiányos ismereteim, mindegyikből egy pici. Úgy tűnik, hogy agyam biztosít elegendő tárhelyet, vagy rosszak a tanulási módszereim. Nem tudom... A tegnap este teszteltem magam kilenckor, tíz nekifutásból egyszer sem tudtam visszamondani, pontosan egy oldal tartalmát, az hogy mit olvasok, csak az ötödik után kezdett derengeni... Ez van amikor szakszövegek rengetegét próbálom felfogni és memorizálni rövid idő alatt, vagy épp már a három nap tanulása miatt elért az agyhalál...

(e bejegyzés megjelenésének pillanatában fent csücsülünk az A épület első emeletén egy teremben és várjuk a lapokat, hogy levezethessük tudásunkat karakterekbe foglalva), amikor 8-at üt az óra, elindul a szigorlat, amitől abszolút nem tartok... Kiváncsi leszek...
Nah, kisíránkoztam magam. Lehet sajnálni, együttérezni, lecseszni, kiröhögni...
Talán a közeljövőben összehozok már valami "jól megírt" bejegyzést is, nem csak ilyen összekapottakat. Ou revoir!


UPDATE:
Történt egy kis malőr a fent említett ütemtervvel kapcsolatban. Olyan 1:15-1:30 körül lefeküdtem aludni. Sok hánykolódás után rájöttem, hogy nem tudom a "Lucey-féle információs rendszerek csoportosítását", ami csak pár sor és számíthatok rá a zh-ban. Ezért felkeltem, leültem a kanapéra és még átnéztem azt az anyagrészt. A következő emlékem már arról szól, hogy kinyitom a szemem valami csipogásra és fáj a vállam. Igen az van amire gondoltok: elaludtam ülve a kanapén és reggel ott ébredtem. A csipogás forrása a galérián hagyott telefon ébresztője volt, amit sajnos csak sokadjára hallottam meg, mivel 6 órára volt beállítva, én pedig 7:30-kor hallottam meg először. Lekéstem a 2 zh-t. Valószínűleg ha fent alszom a helyemen, akkor felébredtem volna az első ébresztésre, kicsit irónikus, hogy pont a vezetési tananyag elolvasása miatt mentem le, és értem el ezzel azt, hogy lemaradjak róla. Ülve aludni rossz, fájt a vállam, amit jól össze is nyálaztam, fájt a derekam, elzsibbadt a lábam (emberi léptékben nem mérhető módon). Az elmaradt UV-k jövőhétre csúsznak, a többiek által elmondott kérdések alapján szerintem mindkettő sikerült volna. Nagyon ideges voltam reggel, ennyire agresszíven még nem indultam suliba sosem. Hangos, káromkodással öltöztem fel, a szomszédok biztos elnézik...
A szigorlatom kettes lett. Tekintve azt, hogy a csoportból én foglalkozom egyedül újságíróskodással, ez kicsit meglepő (három kettes lett). Aztán belegondoltam: lehet, hogy pont azért szeretik azt amit csinálok, mert nem szűkül be semmilyen műfaji keretek közé:P
Na mindegy... Most már tanulok is a hétfői írásbelire és a jövőhetivé lett két UV-ra:P
Au revoir!
Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr92469120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harle · http://harlequin.blogter.hu 2008.05.15. 13:05:12

Nem kekeckedés, de: Au revoir! :))
Szigo: jah, kérem, nem a Palace Caféban kell az időt múlatni és "semmiségeken" polemizálni! ;))))

Azért remélem, sikerült összeimpróznod vmi (jól) értékelhetőt.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.05.15. 13:39:38

:) Ez jó, már vagy száz helyen írtal le "Ou"-ként:P Aúú...
Nem semmiségeken rágtuk át magunkat kérem szépen!:)

Harle · http://harlequin.blogter.hu 2008.05.16. 16:54:57

Mé' nem jelent meg az erre a postra küldött komment a friss hozzászólások közt? :) Bugos a cucc, Atom! ;)

Bonyi 2008.05.16. 20:53:43

Nahát, miféle csoportosulás ez itt? :)
Nem egyszer tapasztaltam (nem csak magamon), hogy a második UV-n jóval jobb szívű volt a tanár, mint az elsőn, így még a végén az is lehet, hogy jobban jössz ki belőle, mint gondolnád.
Minden esetre sok sikert! :)

Gabesz 2008.05.16. 22:59:43

Sajnálom, hogy nem tudtál felkelni... Szerdán tuti sikerülni fog! Egyébként az előbb néztem és nekem 2-es lett az Alkalmazottam

Atom · http://atom.blog.hu 2008.05.17. 00:22:46

Affene... Akkor lehet, hogy csak egyedül megyek UV-zni? Szemét dolog, de remélem, hogy valakinek nem sikerült és ott lesz velem. Természetesen full felkészülve, hogy akkor már sikerüljön neki...
Hogy bug-os e a cucc, azt nem tudom, egy-két hozzászólás néha nem látszik, vagy akár el is veszik...
süti beállítások módosítása