atom

*megjegyzés* - nyugat.hu

2008.05.14. 06:59 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
*megjegyzés* - nyugat.hu Tovább
Megújult a nyugat.hu hírportál. Végre eltűnt a régi felület, amin több színt láthattunk egyszerre, mint egy beelesdézett tag a színskálára nézve.
És tetszik! Nem ugrik fel minden új ablakban, átlátható, nem kell hozzá külön "megszokás", hogy tudjam mit merre keressek. Na nem mintha nagy olvasó lettem volna (épp a küllem zavart leginkább). Phreek cikkeit olvastam alkalmadtán, a többi írásba jóformán csak belelesegettem. Most úgy látom, hogy többször fogom bepötyögni a címet.
Nem tudom, hogy csak én voltam így vele, vagy esetleg mások is, szerintem kifejezetten kellett/jót tett ez a váltás. Mondhatni gratula, ahoj!
Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr29467431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2008.05.14. 08:31:45

szerintem baromi ronda, és ezek a sötét szinek. meg a sok javascript.
és megváltozott az rss is, de persze nem szoltak.

de legalább megy rendesen Konquerorba, és nincs telebaszva reklámokkal (mondjuk azt az adblock ugyis megfogja)

nomeg tele van html és css hibákkal, ami azért elég gáz.

nomeg van táblázat megjelenésre (jo, csak kicsi, de akkor is)

charlie 2008.05.14. 08:35:20

tévedtem, a konqueror belefagy. grr.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.05.14. 12:44:46

nah, én ennyire azért nem mentem bele:P Csak beléptem az oldalra és kattintgattam ide-oda, körbeszaglászva... Egy biztos, jobb, mint a régi...

(tényleg sötét így 1-2 perc után)

Pappa 2008.05.14. 23:30:17

Átláthatóbb,mint a régi,de szerintem elég kevés küllemre,legalábbis ha tényleg 2008at írunk:)

charlie 2008.05.15. 08:22:46

ez az oldal egy 2-3 éve tokéletes lenne. de ma már kevés.

hehh, most veszem észre, regisztrációnál kötelező megadni lakcimet, holott régebben meg még ők szapultak egy szombathelyes oldalt (asszem a levelező szolgáltatást), hogy személyes adatokat kell megadni. nagyon komoly társaság.

tippem szerint a websharkosok csinaltak, nekik van ilyen "izles vilaguk"

nomeg semmi olyan nincs benne, amivel egy kicsitt web2-es lenne...

Treck 2008.06.09. 21:39:36

Nem a websharkosok csinaltak, es sztem egyaltalan nem ilyen az "izles vilagunk" :)

Harle · http://harlequin.blogter.hu/ 2008.06.10. 09:19:03

Szerintem sem WS, ugye Treck? :)))) Ők ennél sokkal pengébbek, bár nekem a az új nyugattal semmi gondom. Sokkal kezelhetőbb, mint az előző.
Ahogy tudom, belső fejlesztés.
süti beállítások módosítása